dodano: 2014-12-07 14:30 | aktualizacja:
2014-12-07 17:39
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- TVN Turbo może pochwalić się największym na rynku doświadczeniem i długą historią emisji programów motoryzacyjnych i tych skierowanych do męskiej widowni. Cieszymy się, że widzowie naszego kanału chętnie sięgają po nasze propozycje programowe, zarówno te kultowe, które od kilku już lat obecne są na antenie, jak i te, które zaprezentowaliśmy po raz pierwszy tej jesieni - mówi
Przemysław Kwiatkowski, szef
TVN Turbo.
Hitami jesiennej ramówki były programy, które od wielu już sezonów cieszą się niesłabnącą sympatią jak kultowe produkcje stacji „Samochód marzeń: kup i zrób”, „Automaniak” czy nadawane od kilku sezonów rozgrywki piłkarskiej Ligi Europy (LE). Widzowie polubili też premierowe odcinki rodzimej produkcji „Emil łowca fotoradarów”. Wśród nowych propozycji największą popularnością cieszyły się „Absurdy drogowe” oraz „Gwiazdy czterech kółek” (wszystkie dane za TVN).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.