reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Power TV i Adventure w portfolio TVN Media

dodano: 2014-12-16 20:07 | aktualizacja: 2014-12-17 11:19
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVN

Michał Winnicki Entertainment TVN Media Sp. z o.o. zawarła z Michał Winnicki Entertainment porozumienie o sprzedaży czasu reklamowego w kanałach Power TV i Adventure, należących do Michał Winnicki Entertainment. Od dnia 1 stycznia 2015 roku, na mocy porozumienia o współpracy, TVN Media pod marką Premium TV będzie reprezentować handlowo Michał Winnicki Entertainment, właściciela kanałów o profilu rozrywkowym Power TV i Adventure, nadawanych w jakości HD. Premium TV będzie reprezentować Michał Winnicki Entertainment w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. Od stycznia 2015 roku w ofercie Premium TV znajdzie się kanał Power TV.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Cieszymy się z decyzji nadawcy kanału Power TV o przekazaniu nam reprezentacji handlowej. Myślę, że swoim doświadczeniem handlowym wzmocnimy pozycję firmy na rynku reklamy telewizyjnej - powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

- W dość szybkim czasie mojej firmie udało się zbudować stabilną oglądalność kanału Power TV. W przyszłym roku planujemy dalej dynamicznie rozwijać portfolio kanałów tematycznych, wzmacniając pozycję kanału dokumentalnego Adventure HD i uruchamiając być może jeszcze trzeci kanał. Jestem dumny z faktu, że przy komercjalizacji wszystkich kanałów reprezentować nas będzie najbardziej prestiżowy broker telewizyjny w Polsce - powiedział Michał Winnicki, właściciel kanałów Power TV i Adventure.

Power TV to polski kanał muzyczno-rozrywkowy obecny w dystrybucji kablowo-satelitarnej od listopada 2013 roku w jakości HD. Ponad połowę oferty programowej zajmuje polska muzyka rozrywkowa, a także teledyski z lat 80. i 90. ubiegłego wieku, poddane cyfrowej rekonstrukcji. Od czerwca 2014 rooku kanał objęty jest monitoringiem Nielsen Audience Measurement i w okresie od czerwca do listopada 2014 roku jego udział w rynku oglądalności telewizyjnej wyniósł 0,08 proc. w komercyjnej grupie celowej (obejmującej osoby w wieku 16-49 lat).

Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 48 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w listopadzie br. wyniósł 24,3 proc. w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement, za TVN Media).

Dotychczas sprzedażą reklam w Power TV zajmowała się firma Atmedia (więcej tutaj).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Stojak alu ścienny AS Sat 15cm

Aluminiowy stojak ścienny 15cm niemieckiej firmy A.S. Sat z certyfikatem...

49 zł Więcej...

Antena Fuba DAA 110A grafit

Fuba DAA 110A to profesjonalna, włoska antena offsetowa. Łatwa w...

649 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

Oferta „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” z modułem...

189 zł Więcej...
reklama