dodano: 2014-12-16 20:07 | aktualizacja:
2014-12-17 11:19
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Cieszymy się z decyzji nadawcy kanału Power TV o przekazaniu nam reprezentacji handlowej. Myślę, że swoim doświadczeniem handlowym wzmocnimy pozycję firmy na rynku reklamy telewizyjnej - powiedział
Andrzej Karasowski, dyrektor
Premium TV.
- W dość szybkim czasie mojej firmie udało się zbudować stabilną oglądalność kanału Power TV. W przyszłym roku planujemy dalej dynamicznie rozwijać portfolio kanałów tematycznych, wzmacniając pozycję kanału dokumentalnego Adventure HD i uruchamiając być może jeszcze trzeci kanał. Jestem dumny z faktu, że przy komercjalizacji wszystkich kanałów reprezentować nas będzie najbardziej prestiżowy broker telewizyjny w Polsce - powiedział
Michał Winnicki, właściciel kanałów
Power TV i
Adventure.
Power TV to polski kanał muzyczno-rozrywkowy obecny w dystrybucji kablowo-satelitarnej od listopada 2013 roku w jakości HD. Ponad połowę oferty programowej zajmuje polska muzyka rozrywkowa, a także teledyski z lat 80. i 90. ubiegłego wieku, poddane cyfrowej rekonstrukcji. Od czerwca 2014 rooku kanał objęty jest monitoringiem Nielsen Audience Measurement i w okresie od czerwca do listopada 2014 roku jego udział w rynku oglądalności telewizyjnej wyniósł 0,08 proc. w komercyjnej grupie celowej (obejmującej osoby w wieku 16-49 lat).
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 48 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w listopadzie br. wyniósł 24,3 proc. w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement, za TVN Media).
Dotychczas sprzedażą reklam w Power TV zajmowała się firma Atmedia
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.