dodano: 2014-12-18 18:46 | aktualizacja:
2014-12-18 19:50
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa ZPR Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zasięg dzienny Radia Eska w fali wrzesień - listopad 2014 w grupie komercyjnej (16-49) wynosi 17,6 proc., czyli o 1,1 pkt. proc. więcej niż w okresie analogicznym rok temu. Stacja w fali wrzesień - listopad 2014 osiąga 12 proc. udziału w rynku. To wynik lepszy o 0,7 pkt. proc. niż wynik fali sierpień - wrzesień 2014 i o 1,9 pkt. proc. więcej w porównaniu do fali wrzesień - listopad sprzed roku.
Radio Eska pozostaje liderem także w swojej grupie docelowej (15-34 lat). Zasięg dzienny w fali wrzesień - listopad 2014 wynosi 22,9 proc. To wynik lepszy o 1,6 pkt. proc. w porównaniu do fali w analogicznym okresie rok temu. Udział w czasie słuchania osiągnął 17 proc., czyli o 3,5 pkt. proc. więcej niż w fali wrzesień-listopad rok temu.
Słuchacze bardzo polubili nadawany od marca 2014 roku poranny program Radia Eska - „Ranne Ptaki”, prowadzony przez Krzysztofa „Jankesa” Jankowskiego i Michała Hanczaka. Zasięg kwadransowy w grupie docelowej stacji wynosi 9,8 proc. i wykazuje tendencję wzrostową. W porównaniu do fali sierpień - październik 2014 to wynik o 1 pkt. proc. lepszy. Coraz lepsze wyniki uzyskuje również wieczorne pasmo „ImprESKA”, którego gospodarzem od maja 2014 roku jest Jan Pirowski. Zasięg kwadransowy w grupie docelowej stacji w fali wrzesień-listopad wynosi 6,6 proc. To o 1,3 pkt. proc. więcej niż w okresie analogicznym rok temu.
- Bardzo dobre wyniki słuchalności Radia Eska w ostatniej fali to wynik konsekwentnej, ciężkiej pracy całego zespołu oraz „bycia na czasie” pod każdym możliwym względem. I tego właśnie oczekuje nasza grupa docelowa. Cieszymy się, że nowe kluczowe pozycje programowe - czyli poranek z Jankesem i pasmo wieczorne z Jankiem Pirowskim, tak bardzo spodobały się naszym słuchaczom. To nie koniec strzałów w 10 - to be continued w 2015 - mówi
Iga Mackiewicz, dyrektor programowy sieci
Eska.
Wszystkie dane za Grupą ZPR Media (źródło: Radio Track, MillwardBrown, wrzesień - listopad 2014, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, TG: 16-49 lat, N=12.027, TG:15-34 lat, N=7224; Radio Track, MillwardBrown, sierpień - październik 2014, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, TG: 16-49 lat, N=12.072; Radio Track, MillwardBrown, wrzesień - listopad 2013, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, TG: 16-49 lat, N= 12589, TG: 15-34, N= 7527; Radio Track, MillwardBrown, zasięg kwadransowy, dni powszednie (6:00-9:00), wrzesień - listopad 2014, TG: 15-34 lat, N=5340; sierpień - październik 2014, TG: 15-34, N= 5327; Radio Track, MillwardBrown, zasięg kwadransowy, niedziela-piątek (20:00-24:00), wrzesień - listopad 2014, TG: 15-34 lat, N=6391; wrzesień - listopad 2013, TG: 15-34, N= 6509).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.