dodano: 2014-12-27 20:01 | aktualizacja:
2014-12-27 20:39
autor: Daniel Gadomski |
źródło: SatKurier.pl, Inf. własna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Do tej pory media spekulowały, że w walce o
TVN prowadzą Amerykanie z
Time Warner. Nie można jednak wykluczyć, że na prowadzenie wysunęli się inni gracze, tacy jak
Discovery Communications lub
News Corporation. Oba koncerny już posiadają swoje marki sportowe. W pierwszym przypadku są to dostępne na polskim rynku
Eurosport i
Eurosport 2, natomiast w drugim
Fox Sports i
Fox Sports 2, które do naszego kraju mogą zawitać lada moment. W obu przypadkach mamy do czynienia z kanałami transmitującymi sport. W nowej poszerzonej o kanały
TVN-u grupie niszowy kanał lifestyle’owy nie miałby sensu. Ba, dochodziłoby do bratobójczej walki o względy operatorów na trudnym rynku sportowym.
Trzecia przyczyna, dla której
TVN mógł się wycofać z projektu sportowego to chęć kupienia innej stacji. 17 grudnia pojawiła się informacja, że do tej pory nie zawarto umowy w sprawie przejęcia od
Orange Polska kanału
Orange sport przez spółkę RMVC, kontrolowaną przez Romana Młodkowskiego.
Nie można wykluczyć, że TVN kupi teraz stację za grosze i wystąpi o zmianę jej nazwy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.