reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

CNN International partnerem zespołu McLaren-Honda

dodano: 2015-01-21 11:56 | aktualizacja: 2015-01-21 13:36
autor: Łukasz Knapik | źródło: Turner Broadcasting System Polska

CNN International CNN International i McLaren Technology Group ogłosiły we wtorek, 20 stycznia br., że CNN będzie nowym partnerem zespołu McLaren-Honda w 2015 roku i kolejnych sezonach Formuły 1. - Wieloletnia współpraca zbliży do siebie te dwie światowej klasy marki, które przez dekady budowały swoją reputację na pionierskich osiągnięciach w swoich dziedzinach. Partnerstwo CNN International i McLaren Technology Group to naturalna decyzja dla firm operujących w dynamicznych, zawrotnie szybkich środowiskach, w których sukces zależy od szybkości reakcji, innowacyjności i jakości produktu - czytamy w komunikacie.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W sezonie 2015 logo CNN pojawi się na panelach bocznych przedniego skrzydła bolidu McLaren-Honda MP4-30, który zostanie zaprezentowany 29 stycznia podczas internetowego pokazu. W ramach umowy CNN będzie mogło również korzystać z centrum dowodzenia McLarena, które wkrótce zostanie otwarte w siedzibie zespołu w ramach McLaren Technology Campus w Woking, w Surrey w Wielkiej Brytanii. CNN International wyprodukuje stamtąd kilka programów, które będą emitowane na antenie stacji na całym świecie.

Rani Raad i Ron Dennis, w tle pojazdy McLarena, foto: Turner Broadcasting System Polska


Jak czytamy w komunikacie, partnerstwo zostało nawiązane w ekscytującym momencie dla obu marek - CNN ponownie otrzymało tytuł wiodącej marki informacyjnej i zebrało szereg nagród, w tym powtórnie News Channel of the Year przyznawane przez Royal Television Society; natomiast McLaren otworzy sezon 2015 Mistrzostw Świata Formuły 1 z nowym bolidem, nowym dostawcą jednostek napędowych i najlepszym składem kierowców w Formule 1: mistrzami świata Fernando Alonso i Jansonem Buttonem.

Dynamiczny charakter umowy oznacza, że obie strony widzą potencjał w rozszerzeniu współpracy w przyszłych latach o dzielenie się doświadczeniem i zasobami, cross-marketing oraz wzajemne wykorzystaniu sieci relacji biznesowych.

- To przełomowe partnerstwo między dwiema markami cieszącymi się zaufaniem i cechującymi się pasją wobec innowacji i wysokiej wydajności. Jesteśmy oddani idei bycia pierwszym we wszystkim, co robimy i mamy wobec swoich działań wzajemny szacunek - czy chodzi o wytrwałość dziennikarzy CNN, którzy starają się dotrzeć do serca każdej informacji, czy o wysokie skupienie McLarena na każdym wyścigu F1. Dzięki globalnemu zasięgowi i silnemu zaangażowaniu publiczności, obie firmy mają wiele doświadczeń i dobrych praktyk, którymi mogą dzielić się w ramach współpracy. Dodatkowa widoczność CNN International, którą stacja zyska dzięki współpracy z McLarenem, to cześć większej inicjatywy prowadzącej do zaangażowania konsumentów i wykorzystania siły marki, by umocnić ją na pozycji największej międzynarodowej marki informacyjnej. Nowe możliwości biznesowe, transmisyjne i cross-marketingowe, które niesie ze sobą ta wieloletnia współpraca pozwolą nam na zbudowanie ścisłej relacji między obiema firmami na arenie światowej. W roku, na który przypada 30-lecie powstania CNN International, będę niewyobrażalnie dumny widząc logo CNN na nowym bolidzie McLaren-Honda ustawionym na linii startu w Melbourne

- mówi Rani Raad, Chief Commercial Officer, CNN International.

- Jest charakterystyczna synergia między McLarenem i CNN, która sprawia, że jesteśmy doskonale dopasowanymi partnerami. Tak jak McLaren, CNN jest niezwykle potężną i wpływową globalną siecią, która spędziła dekady wprowadzając pionierskie technologie i techniki w nieprzejednanym, wymagającym i dynamicznym środowisku. Myślę, że rozumiemy się na wielu poziomach. W podobny sposób opieramy głęboko zakorzenioną kulturę sukcesu na podstawowych wartościach, takich jak wiara w siłę pracy zespołowej i technologii, natomiast nasza elastyczność i dynamizm pozwalają nam płynnie i bez wysiłku przekraczać kolejne bariery w technologii i badaniach. Partnerstwo McLarena i CNN jest wyjątkowe, ponieważ dotyczy bardzo szerokiego zakresu współpracy. Wspólne zamiłowanie do technologii połączyło nas, razem będziemy szukać możliwości wykraczających poza standardowy zakres partnerstw w Formule 1. Uważam, że kierownictwo CNN jest tak samo podekscytowane potencjałem tego partnerstwa jak my

- powiedział Ron Dennis, prezes i CEO, McLaren Technology Group.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Motosport


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...