„Warsaw Shore - Ekipa z...” 3 od 29.03 w MTV Polska
dodano: 2015-03-11 20:30 | aktualizacja:
2015-03-12 15:25
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Viacom International Media Networks
W niedzielę, 29 marca br. o 23:00 na antenie MTV Polska wyemituje premierowy odcinek trzeciego sezonu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”(więcej tutaj). Programowi towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w Internecie oraz indoorze.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak zapewnia nadawca, pierwsze dwa sezony „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” wzbudziły ogromne zainteresowanie widzów i szybko pobiły rekordy oglądalności (dane za Viacom International Media Networks). Jako pierwszy program w historii polskiego MTV, został wyemitowany w innych krajach europejskich, m.in. w Niemczech, Szwecji i Holandii. Premierowy odcinek trzeciej edycji zostanie pokazany na antenie MTV Polska 29 marca br. o godzinie 23:00. Przez najbliższe tygodnie widzowie będą śledzić szalone przygody grupy młodych imprezowiczów. Kamery będą im towarzyszyć w domu, w pracy oraz podczas klubowych eskapad.
Premierze trzeciego sezonu „Warshaw Shore - Ekipa z Warszawy” towarzyszy kampania promocyjna obejmująca działania w internecie oraz indoorze. Kampania internetowa zakłada silną promocję programu w pierwszych trzech tygodniach emisji. Filmy promujące nowy sezon „Warsaw Shore...” emitowane będą na Facebook’u i Youtube. Kampania odsłonowa obejmie targetowanie w sieci Goldbach Audience na profil behawioralny osób imprezujących, a ponadto zasięgowe emisje na stronach poświęconych rozrywce w sieci Evolution Media oraz na Kwejk i Filmweb. Dzięki zastosowaniu retargetingu do użytkowników będą docierały przypomnienia o programie przez cały okres emisji.
Podstawowym kanałem komunikacji z fanami programu są media społecznościowe. Pierwszą aktywnością promocyjną była, zakończona już, akcja „Warsaw Share”, w której fani programu umieszczali na Facebook’u, Instagramie i Twitterze swoje zdjęcia z hashtagiem #warsawshare. Kampania zakładała pozyskanie 250 zdjęć, ostatecznie fani opublikowali ich blisko 1000. Wybrane materiały zostaną nałożone na olbrzymią tapetę, która zawiśnie w domu „Ekipy z Warszawy”. Promocja akcji w mediach własnych MTV, wspierana była przez działania w serwisie Facebook.
Kolejną akcją specjalną w mediach społecznościowych będzie „Cała Polska Warsaw Shore”, w której MTV szukać będzie najbardziej rozrywkowego miasta w Polsce Walka o ten tytuł polegać będzie na publikowaniu zdjęć i materiałów z imprez opatrzonych hashtagami swoich miast i miejscowości, np. #poznanshore, #katowiceshore, #torunshore, itp. Nagrodą dla najlepszej ekipy będzie zorganizowanie w jej mieście imprezy z udziałem uczestników programu. Akcja będzie silnie wspierana na Facebook’u i na platformach Google. Dodatkowo zaplanowano komunikację na stronach kontekstowo dopasowanych do tematyki imprez i rozrywki w sieciach Goldbach Audience i IDMNet.
Uzupełnieniem działań w Internecie, będzie kampania indoorowa w miejscach, gdzie czas spędzają fani programu - w klubach z elektroniczną muzyką taneczną. Premiera trzeciego sezonu „Warsaw Shore” będzie promowana w lokalach w całej Polsce na ponad dwustu nośnikach. W tym celu wykorzystane będą m.in. ustawiane przy wejściach wizerunki uczestników programu.
„Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” - sezon 3., emisja w niedziele (od 29 marca 2015 roku) o 23:00 w MTV Polska.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.