dodano: 2015-04-13 10:24 | aktualizacja:
2015-04-13 10:32
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W konferencji weźmie udział 1500 uczestników oraz 300 start-upów ze świata: Polski, Niemiec, Szwecji, Norwegii, Czech, Włoch, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Argentyny, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, USA, Rosji, Litwy, Łotwy, Estonii, Białorusi, Ukrainy i Słowenii. Przedstawiciele rozwijających się firm z tych krajów będą walczyć o 50.000 USD a także przygotowany przez TVN Ventures oraz ProSieben Sat.1 pakiet mediów o wartości 2.000.000 PLN.
W programie konferencji przewidziano prelekcje 137 przedstawicieli świata biznesu z Europy i Stanów Zjednoczonych. Wśród zaproszonych prelegentów znajdą się m.in.: John Biggs, redaktor serwisu TechCrunch.com, Rich Rasmussen, Dyrektor Zarządzający Concordia Ventures, Mike Sigal, Mentor w funduszu 500 Startups, założyciel i prezes Agile Credit oraz Rodney Sampson, przedsiębiorca, doradca i autor książek o biznesie. Uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych w 5 różnych ścieżkach tematycznych (Inwestorzy, Start-upy, Design, Marketing oraz Tech) i wysłuchać prezentacji start-upów. Twórcy biznesów zyskają niepowtarzalną okazję do prywatnych spotkań z inwestorami, wymiany doświadczeń z innymi przedstawicielami branży oraz do zbudowania rozległej sieci wzajemnych kontaktów przydatnych w rozwoju firmy.
Christian Anting, Dyrektor Departamentu Digital & E-commerce w TVN powiedział:
Z dużą radością przyjęliśmy propozycję uczestnictwa i wsparcia organizacji spotkania Wolves Summit. TVN Ventures, jako część wiodącej grupy medialnej w Polsce, oferuje start-upom i młodym firmom unikalne zasoby i możliwości rozwoju. Jestem przekonany, że będzie to pasjonujące, inspirujące spotkanie i doskonała okazja, by pozyskać obiecujących partnerów biznesowych. TVN Ventures przygotowało wiele atrakcji dla właścicieli start-upów. Chcemy zaprosić wszystkich uczestników na nasz panel „Transformacja cyfrowa w mediach”, który rozpocznie tegoroczny Wolves Summit oraz zachęcić do współpracy z TVN Ventures.
TVN Ventures jest częścią TVN, wiodącej prywatnej grupy medialnej w Polsce. Projekt powstał, by pomagać założycielom młodych, dobrze zapowiadających się firm w rozwoju i promocji ich przedsięwzięć biznesowych.
TVN Ventures zajmuje się inwestycjami w firmy dostarczające produkty i usługi konsumenckie (B2C), a w szczególności firmy ukierunkowane na sprzedaż w internecie (e-Commerce), dostarczające klientom końcowym usługi z wybranych branż (turystyka, motoryzacja, randki) oraz szeroko rozumianą rozrywkę w internecie (gry, aplikacje, video i muzyka).
Zespół TVN Ventures łączy doświadczenie, know-how i zasoby dużego koncernu medialnego z innowacyjnym spojrzeniem na dynamicznie zmieniający się rynek mediów. W zamian za udziały w firmie (media for equity) lub w jej zyskach (media for revenue) pomaga młodym firmom zdobyć doświadczenie i uzyskać wzrost ich wartości oferując narzędzia marketingowe, w tym łatwy dostęp do tradycyjnych i nowych mediów. Dzięki temu właściciele start-upów mogą dotrzeć do szerokiej grupy docelowej, jak również do specyficznych segmentów konsumentów i skutecznie zbudować świadomości marki. Korzystają także z dostępu do sieci partnerów i mentorów TVN Ventures, dzięki czemu uzyskują merytoryczną pomoc w zdobywaniu wiedzy niezbędnej w podejmowaniu mądrych decyzji biznesowych.
Unikalną korzyścią ze współpracy z TVN Ventures jest możliwość uzyskania wsparcia w planowaniu i realizacji ekspansji biznesu na rynki międzynarodowe. Będąc uczestnikiem paneuropejskiego porozumienia koncernów medialnych European Media Alliance, TVN Ventures czerpie z doświadczeń największych europejskich nadawców oraz posiada wiedzę o najbardziej innowacyjnych rozwiązaniach wdrażanych w mediach i w dynamicznie rozwijającym się sektorze Digital & e-Commerce. Podmioty z portfolio TVN Ventures mogą więc dotrzeć na wiele europejskich rynków we współpracy z największymi grupami medialnymi na kontynencie.
TVN Ventures prowadzi bliską współpracę z ProSiebienSat1, także należącym do European Media Alliance drugim sponsorem tytularnym konferencji Wolves Summit. Największy niemiecki nadawca telewizyjny posiada wieloletnie doświadczenie i liczne sukcesy we wspieraniu start-upów. Poprzez swoją spółkę córkę SevenVentures przyczynił się m.in. do sukcesu rynkowego sklepu internetowego Zalando, portalu randkowego eDarling czy wyszukiwarki noclegów Trivago.
Przypomnijmy, że TVN ogłosił powstanie TVN Ventures w lutym br. (
więcej tutaj)
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.