reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

4fun Media: Zmiany i modyfikacja strategii

dodano: 2015-05-19 13:38 | aktualizacja: 2015-05-19 15:47
autor: Łukasz Knapik | źródło: 4fun Media

4fun Media logo.png Jak czytamy w komunikacie, pomimo rozdrobnienia na rynku kanałów muzycznych i związanej z tym niższej oglądalności, 4fun Media zakończyła I kwartał br. wynikiem finansowym na poziomie 0,5 mln zł przy przychodach w wysokości 4,2 mln zł. Niższa sprzedaż niż przed rokiem wynikała głównie z mniejszych przychodów reklamowych oraz sezonowego braku sprzedaży usług produkcyjnych i pozostałych. Zarząd podtrzymuje jednak prognozę wyników jednostkowych na 2015 rok (przychody 20,3 mln zł; zysk netto 3,1 mln zł) i zapowiada modyfikację w strategii, których pierwsze efekty będą widoczne w III kwartale br.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W związku ze zmianą na stanowisku prezesa zarządu 4fun Media S.A. (więcej tutaj), spółka zapowiada zmiany organizacyjne oraz modyfikację dotychczasowej strategii (więcej tutaj). Jak czytamy w komunikacie, biorąc pod uwagę dotychczasowe doświadczenie nowego prezesa - Rafała Barana, zdobyte przede wszystkim w mediach i komunikacji marketingowej oraz w planowaniu i realizacji głośnych kampanii związanych z promocją marki (m.in. dla Play, Orange, mBank, Smartdom, Black, Plus, Aviva), zmiany będą związane z maksymalnym wykorzystaniem rozpoznawalności i potencjału najsilniejszej marki w spółce, tj. 4fun.tv. oraz na tej bazie - modyfikacji w pozycjonowaniu, zawartości kontentu oraz rozpoznawalności dwóch pozostałych stacji (TV.Disco i Mjuzik.tv). Wspólnym celem planowanych zmian ma być większa integracja komunikacyjna wszystkich kanałów nadawanych przez 4fun Media.

Przygotowywane zmiany w kanałach telewizyjnych połączone będą z nową odsłoną aplikacji Fun App. Na zdjęciu wokalistka Nicki Minaj, foto: 4fun Media


Przygotowywane zmiany w kanałach telewizyjnych połączone będą z nową odsłoną aplikacji Fun App (więcej tutaj) czyli drugim ekranem podczas oglądania telewizji, szerszym niż do tej pory wykorzystywaniem potencjału social mediów oraz ich efektywnej konwersji na oglądalność stacji należących do 4fun Media. Docelowo - jak czytamy w komunikacie - marka 4fun ma stać się czymś więcej niż telewizją, integrując ze sobą świat brandów, rozrywki i show-biznesu w celu kreowania nowych źródeł przychodów dla spółki. Pierwsze efekty tych działań mają być widoczne w trzecim kwartale br., kiedy też zarząd spółki opublikuje bardziej szczegółowe założenia i cele nowej strategii.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

675 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...