TVN Media Sp. z o.o. i Motowizja Television LTD. podpisały umowę o sprzedaży czasu reklamowego w kanale Motowizja. Od 1 czerwca 2015 roku, TVN Media pod marką Premium TV, zgodnie z zawartym kontraktem, będzie reprezentować kanał Motowizja w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. Kanał dostępny będzie w ofercie sprzedaży Mono kanał i w pakiecie Mix Plus.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Portfolio stacji Premium TV poszerza się o wyraziście sprofilowany programowo kanał, dzięki czemu możemy zaoferować naszym klientom dotarcie do atrakcyjnej grupy celowej, chętnie sięgającej do oferty programowej opartej o motoryzację i sporty z nią związane
- powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.
- Sprzedaż czasu reklamowego to kolejny, ważny krok w rozwoju Motowizji. To konsekwencja dynamicznego rozwoju dystrybucji kanału. Zdobyte fundusze będziemy inwestować w ofertę programową, aby jeszcze bardziej usatysfakcjonować naszych widzów. Cieszę się, że naszym partnerem jest TVN Media - lider na polskim rynku
- powiedział Krzysztof Mikulski, CEO Motowizja Television LTD.
Jak czytamy w komunikacie, Motowizja to wyjątkowy kanał motoryzacyjny, który przez 24 godziny na dobę ukazuje pełen obraz świata motoryzacji. Motowizja to zarówno spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości na dwóch i czterech kołach, jak również niezapomniane spotkania z legendami i klasykami motoryzacji. Motowizja to także sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii DTM i Formuły E, a także relacje z rajdów WRC oraz Volkswagen Golf Cup i GT4. Stacja rozpoczęła nadawanie 15 stycznia 2014 roku (więcej tutaj), a 6 maja 2014 roku uruchomiono wersję kanału w wysokiej rozdzielczości (Motowizja HD) (więcej tutaj). Wersje SD i HD stacji mają identyczne ramówki. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na wyłączność na platformie nc+ na pozycji 124. (więcej tutaj), w Orange TV - pozycja 136. (więcej tutaj), a w jakości HD w sieciach Multimedia Polska - kanał 127. (więcej tutaj), Toya na kanale 32. (więcej tutaj), a także u innych operatorów kablowych (w SD i/lub HD). Kanał można oglądać 24 godziny na dobę, w całości w polskiej wersji językowej. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 55 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w okresie styczeń - kwiecień br. wyniósł 24,4 proc. w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement/NAM, za Motowizją).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.