reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Motowizja z reklamami od TVN Media

dodano: 2015-06-02 11:20 | aktualizacja: 2015-06-02 11:56
autor: Łukasz Knapik | źródło: Motowizja

Motowizja TVN Media Sp. z o.o. i Motowizja Television LTD. podpisały umowę o sprzedaży czasu reklamowego w kanale Motowizja. Od 1 czerwca 2015 roku, TVN Media pod marką Premium TV, zgodnie z zawartym kontraktem, będzie reprezentować kanał Motowizja w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. Kanał dostępny będzie w ofercie sprzedaży Mono kanał i w pakiecie Mix Plus.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Portfolio stacji Premium TV poszerza się o wyraziście sprofilowany programowo kanał, dzięki czemu możemy zaoferować naszym klientom dotarcie do atrakcyjnej grupy celowej, chętnie sięgającej do oferty programowej opartej o motoryzację i sporty z nią związane

- powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

- Sprzedaż czasu reklamowego to kolejny, ważny krok w rozwoju Motowizji. To konsekwencja dynamicznego rozwoju dystrybucji kanału. Zdobyte fundusze będziemy inwestować w ofertę programową, aby jeszcze bardziej usatysfakcjonować naszych widzów. Cieszę się, że naszym partnerem jest TVN Media - lider na polskim rynku

- powiedział Krzysztof Mikulski, CEO Motowizja Television LTD.


W ofercie Motowizji widzowie znajdą m.in. polski program „Na osi”, który poświęcony jest ciężarówkom, autobusom i samochodom dostawczym. Na zdjęciu dziewczyny i amerykańska ciężarówka Kenworth, foto: Telewizyjne Studio Brawo


Jak czytamy w komunikacie, Motowizja to wyjątkowy kanał motoryzacyjny, który przez 24 godziny na dobę ukazuje pełen obraz świata motoryzacji. Motowizja to zarówno spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości na dwóch i czterech kołach, jak również niezapomniane spotkania z legendami i klasykami motoryzacji. Motowizja to także sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii DTM i Formuły E, a także relacje z rajdów WRC oraz Volkswagen Golf Cup i GT4. Stacja rozpoczęła nadawanie 15 stycznia 2014 roku (więcej tutaj), a 6 maja 2014 roku uruchomiono wersję kanału w wysokiej rozdzielczości (Motowizja HD) (więcej tutaj). Wersje SD i HD stacji mają identyczne ramówki. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na wyłączność na platformie nc+ na pozycji 124. (więcej tutaj), w Orange TV - pozycja 136. (więcej tutaj), a w jakości HD w sieciach Multimedia Polska - kanał 127. (więcej tutaj), Toya na kanale 32. (więcej tutaj), a także u innych operatorów kablowych (w SD i/lub HD). Kanał można oglądać 24 godziny na dobę, w całości w polskiej wersji językowej. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 55 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w okresie styczeń - kwiecień br. wyniósł 24,4 proc. w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement/NAM, za Motowizją).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...