reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Penetracja płatnej telewizji przekroczy 50 proc.

dodano: 2015-06-20 14:56 | aktualizacja: 2015-06-25 17:07
autor: Janusz Sulisz | źródło: ABI Research

samsung 3D Na koniec pierwszego kwartału 2015 roku na całym świecie było już 900 mln abonentów płatnej telewizji, co oznacza penetrację na poziomie 48%. W 2017 roku połowa gospodarstw domowych na całym świecie ma mieć dostęp do usług płatnej telewizji, co przekłada się na 1 mld abonentów, przewiduje ABI Research.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Oczekuje się, że w 2020 roku światowy rynek płatnej telewizji osiągnie 1,1 mld abonentów, generując 307,5 mld dol. przychodów. W nadchodzących latach rynek pay-tv w regionie Azji i Pacyfiku ma rosnąć szybciej niż w większości innych regionów. ABI Research prognozuje, że rynek pay-tv w regionie Azji i Pacyfiku wzrośnie przy skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 5%, generując 79,4 mld dol. w 2020 roku

- powiedziała Khin Sandi Lynn, analityk branży w ABI Research.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Analizy rynkowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

539 zł Więcej...