dodano: 2015-08-10 14:09 | aktualizacja:
2015-08-10 17:19
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: informitv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
AT&T stracił 23.000 abonentów telewizyjnych swojej usługi U-verse. Dzięki przejęciu DirecTV, AT&T posiada teraz w sumie 26,23 mln abonentów telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych.
DISH Network stracił 81.000 abonentów, wliczając usługę Sling, która na koniec marca miała 169.000 abonentów. Operator zakończył pierwszą połowę roku z 13,93 mln klientów.
Comcast stracił 69.000 abonentów telewizyjnych, kończąc czerwiec z 22,31 mln klientów. To jest o 151.000 mniej niż przed rokiem.
Time Warner Cable stracił w drugim kwartale 45.000 abonentów, a w ciągu 12 miesięcy 237.000 abonentów. Łącznie ma ich 10,77 mln.
Charter, Cablevision, Mediacom i Suddenlink stracili łącznie ponad 75.000 abonentów w ciągu 3 miesięcy i ponad 242.000 w 12 miesięcy.
Verizon był jedynym operatorem, który zyskał abonentów - 26.000.
10 największych usług telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych miało na koniec czerwca 2015 roku łącznie
87,5 abonentów, w porównaniu z 87,34 mln rok wcześniej.
Usługa Strata Liczba abonentów
Comcast -69,000 22.31
DIRECTV -133,000 20.28
DISH Network -81,000 13.93
Time Warner Cable -45,000 10.77
AT&T U-verse -23,000 5.95
Verizon FiOS 26,000 5.77
Charter -33,000 4.12
Cablevision -16,000 2.64
Mediacom -12,000 0.88
Suddenlink -14,600 0.86
-400,600 87.51
Źródło: informitv Multiscreen Index.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.