reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„Zbrodnia” 2 i „Gwiezdne wojny” w kampanii AXN

dodano: 2015-09-17 10:52 | aktualizacja: 2015-09-17 12:18
autor: Łukasz Knapik | źródło: Sony Corporation

AXN Premiera pierwszej części serii „Gwiezdne wojny”, „Gwiezdne wojny: Mroczne widmo”, zaplanowana została w AXN na 1 października br. (więcej tutaj) Przez kolejne 6 tygodni, w każdy czwartek o 22:00 na antenie kanału emitowane będą następne części sagi. W związku z emisją „Gwiezdnych wojen”, telewizja AXN rozpoczęła działania promocyjne wspierające trylogię.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania skupia się na komunikacji w telewizji i Internecie. Obejmie również reklamę zewnętrzną. 30-sekundowe spoty promujące jesienną ramówkę emitowane są od połowy września br. do 1 października br. w kanałach z grup Polsat i TVN. Kampania internetowa obejmuje reklamy displayowe, formaty rich media i video na takich portalach jak serwisy należące do grup Agora, Wirtualna Polska, Filmweb, pakiety w ramach grupy IDMnet. Kampanię online uzupełniają działania w wyszukiwarkach oraz w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Twitter). Kampania OOH to przede wszystkim billboardy i citylighty w sześciu  największych ośrodkach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym (GOP), Łodzi i Wrocławiu.

Wojciech Zieliński, Magdalena Boczarska i Joanna Kulig w serialu „Zbrodnia”, foto: Sony Corporation


Od 1 października br. rusza promocja serialu „Zbrodnia”. Premierowy odcinek drugiego sezonu serialu pojawi się na antenie AXN w czwartek, 15 października br. o godzinie 21:00 (więcej tutaj). Przez cały październik br. kanał będzie prowadził działania wspierające produkcję. Obejmą one komunikację w telewizji i Internecie. Tak jak w przypadku „Gwiezdnych wojen”, promocja serialu uwzględnia również outdoor i dodatkowo dedykowany konkurs.

Lord Vader z sagi „Gwiezdne wojny” w kampanii AXN, foto: Sony Corporation


Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Za przygotowanie kreacji telewizyjnych odpowiada dział kreatywny AXN. Za kreację reklamy zewnętrznej odpowiedzialna jest agencja Change. Przygotowaniem konkursu zajmuje się agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Saga „Gwiezdne wojny” - emisja w czwartki (od 1 października 2015 roku) o 22:00; „Zbrodnia” - sezon 2., premiera w czwartek, 15 października 2015 roku o 21:00 w AXN (AXN HD).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...