dodano: 2015-09-15 23:06 | aktualizacja:
2015-09-18 17:47
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: digitaltveurope.net
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według Brightcove, badania pokazują, że cały czas jest zapotrzebowanie na usługi wieloplatformowe wysokiej jakości. Z tym że dzisiaj widzowie oczekują od usługodawców możliwości oglądania wideo w wolnym czasie, w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu. Badania wykazały, że 41% widzów w Europie używa więcej niż jednego urządzenia do oglądania telewizji.
Treści wideo są oglądane zarówno wieczorem (55 proc.), za dnia (24 proc.), w nocy (15 proc.) jak i z rana (6 proc.). Jeśli chodzi o reklamy, 41 proc. respondentów stwierdziło, że są one „uciążliwe”, ale czterech na dziesięciu spodziewa się reklam, jeśli treści są bezpłatne.
Badania przeprowadzono na 4.000 osobach w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.