reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

1/3 Europejczyków ogląda wideo na smartfonie

dodano: 2015-09-15 23:06 | aktualizacja: 2015-09-18 17:47
autor: Jerzy Kruczek | źródło: digitaltveurope.net

Europa Unia Europejska UE 33 proc. europejskich widzów używa do oglądania materiałów wideo smartfona, a 34 proc. wykorzystuje do tego celu tablet. 75 proc. widzów deklaruje, że ogląda treści wideo na komputerach stacjonarnych lub laptopach, wynika z najnowszych badań Vanson Bourne dla Brightcove.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według Brightcove, badania pokazują, że cały czas jest zapotrzebowanie na usługi wieloplatformowe wysokiej jakości. Z tym że dzisiaj widzowie oczekują od usługodawców możliwości oglądania wideo w wolnym czasie, w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu. Badania wykazały, że 41% widzów w Europie używa więcej niż jednego urządzenia do oglądania telewizji.

Treści wideo są oglądane zarówno wieczorem (55 proc.), za dnia (24 proc.), w nocy (15 proc.) jak i z rana (6 proc.). Jeśli chodzi o reklamy, 41 proc. respondentów stwierdziło, że są one „uciążliwe”, ale czterech na dziesięciu spodziewa się reklam, jeśli treści są bezpłatne.

Badania przeprowadzono na 4.000 osobach w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Analizy rynkowe


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...