reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

1/3 Europejczyków ogląda wideo na smartfonie

dodano: 2015-09-15 23:06 | aktualizacja: 2015-09-18 17:47
autor: Jerzy Kruczek | źródło: digitaltveurope.net

Europa Unia Europejska UE 33 proc. europejskich widzów używa do oglądania materiałów wideo smartfona, a 34 proc. wykorzystuje do tego celu tablet. 75 proc. widzów deklaruje, że ogląda treści wideo na komputerach stacjonarnych lub laptopach, wynika z najnowszych badań Vanson Bourne dla Brightcove.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według Brightcove, badania pokazują, że cały czas jest zapotrzebowanie na usługi wieloplatformowe wysokiej jakości. Z tym że dzisiaj widzowie oczekują od usługodawców możliwości oglądania wideo w wolnym czasie, w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu. Badania wykazały, że 41% widzów w Europie używa więcej niż jednego urządzenia do oglądania telewizji.

Treści wideo są oglądane zarówno wieczorem (55 proc.), za dnia (24 proc.), w nocy (15 proc.) jak i z rana (6 proc.). Jeśli chodzi o reklamy, 41 proc. respondentów stwierdziło, że są one „uciążliwe”, ale czterech na dziesięciu spodziewa się reklam, jeśli treści są bezpłatne.

Badania przeprowadzono na 4.000 osobach w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Analizy rynkowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 749 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami TVP 4K, Museum...

179 zł Więcej...