Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W konkursie o miejsce w drugim multipleksie, obok kanału
Piatnica ubiegał się m.in.
8 Kanal.
Jak stwierdził Dyrektor Generalny
Gazprom-Media Dmitrij Chernyshenko obecność
Piatnicy w drugim multipleksie jest strategicznie bardzo ważna i pozwoli na zwiększenie potencjalnych odbiorców stacji oraz wzmocni jego pozycję na rynku telewizyjnym.
Obecnie oglądalność
Piatnicy dla grupy docelowej 14-44 lat wynosi 2,7 % w odniesieniu do terytorium całej
Rosji oraz 3,5 % w przypadku mieszkańców
Moskwy (dane za okres od 1 stycznia do 18 września br). Od startu emisji udało się podwoić wyniki oglądalności. Średni dzienny zasięg widowni osiąga 11% populacji Rosji (grupa 11-44 lat), a średni czas oglądania kanału w ciągu dwóch lat wzrósł z 26 do 42 minut.
Przypomnijmy, że zgodnie ze zmianami do ustawy „
O środkach masowego przekazu” i „
O statusie komunikacji” w
Rosji obowiązek bezpłatnego oferowania kanałów stosuje się obecnie również dla drugiego multipleksu.
Gazprom-Media oprócz kanału
Piatnica posiada obecnie trzy kanały w naziemnej telewizji cyfrowej:
NTV,
TNT i
TV3. 1 listopada do tego grona dołączy
Match TV, który ma zastąpić kanał
Rossija 2 w pierwszym multipleksie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.