reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVP we wrześniu ze wzrostem udziałów

dodano: 2015-10-12 14:01 | aktualizacja: 2018-09-03 21:28
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVP

TVP Jak poinformował nadawca, grupa TVP jako jedyna spośród głównych polskich nadawców zanotowała we wrześniu br. wzrost udziałów w rynku. Pierwszy miesiąc jesiennej ramówki w porównaniu z ubiegłym rokiem zakończył się wyraźnym wzrostem udziałów TVP1, TVP Info, TVP Sport, TVP Historia, TVP ABC i TVP Rozrywka. - Na bardzo dobre wyniki złożyły się wysokie udziały programów informacyjnych i oczekiwanych przez widzów kontynuacji oraz dobry start jesiennych premier - czytamy w komunikacie (więcej tutaj). Również TVP2 przyciągnęła przed telewizory dużą widownię.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wrzesień br. zakończył się bardzo dobrymi wynikami oglądalności grupy TVP. W porównaniu z wrześniem 2014 roku, jak i z sierpniem bieżącego roku, wszystkie stacje Telewizji Polskiej łącznie zanotowały wzrost udziałów, które wyniosły 30,6 proc. To więcej o 2,1 punktu procentowego w porównaniu z ubiegłym rokiem i wzrost o 1,2 punktu procentowego w porównaniu sierpniem br. - Grupa TVP jako jedyna spośród głównych polskich nadawców zwiększyła swoje udziały w rynku w porównaniu z wrześniem ubiegłego roku - zapewnia nadawca.

 
Wśród przebojów TVP1 znalazł się program „Rolnik szuka żony”. Na zdjęciu Marta Manowska, prowadząca audycję, foto: TVP


Najwyższy wzrost udziałów zanotowała Jedynka, która poprawiła wynik o 1,4 punktu procentowego w porównaniu z wrześniem 2014 roku. Udziały anteny wyniosły 11,8 proc. Jak zapewnia nadawca, na taki sukces miały wpływ m.in. znakomita oglądalność hitu jesiennej ramówki TVP1 - programu „Rolnik szuka żony” (sezon 2., 26,4 proc. udziałów we wrześniu br.; 4,2 mln widzów), kontynuacja serialu „Ojciec Mateusz” (sezon 14., 28,8 proc.; 4,4 mln), wyniki serialu „Wspaniałe stulecie” (28,1 proc.; 2,3 mln) oraz programu „Jaka to melodia” (27,9 proc.; 2,6 mln). 

Znakomicie przyjęta została nowa produkcja TVP1 - „Dziewczyny ze Lwowa” (21 proc. udziałów), którą każdego niedzielnego wieczoru ogląda ponad 3,5 mln widzów. Jak zapewnia nadawca, bardzo dobrze zostały przyjęte zmiany w formule „Wiadomości” (więcej tutaj). Główny program informacyjny TVP1 we wrześniu br. oglądało średnio niemal 4,3 mln widzów (27 proc. udziałów).

Również Dwójka przyciągnęła przed telewizory dużą widownię. W porównaniu z sierpniem br. udziały tej stacji wzrosły o 1,9 punktu procentowego i wyniosły 9,1 proc. Jak zawsze świetne wyniki osiągają lubiane przez widzów seriale: „M jak miłość” we wrześniu br. oglądało niemal 6,7 mln widzów (udziały we wrześniu br. 40,8 proc.), „Na dobre i na złe” 4,8 mln (30,5 proc.), a „Barwy szczęścia” - prawie 3,9 mln (24,6 proc.). Jak czytamy w komunikacie, oczekiwany przez widzów powrót „The Voice of Poland” (sezon 6.) przyniósł w wrześniu br. udziały na poziomie 18 proc. i niemal 2,8 mln widowni (więcej tutaj) (dane za TVP).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...