Wtorek, 13 października br. był niezwykle udany dla TVP2. Kultowy serial „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów” zgromadziły rekordową widownię w ramówce jesiennej (więcej tutaj). Jak zapewnia nadawca, pokazywany przez TVP2 od wielu lat serial o perypetiach rodziny Mostowiaków nic nie traci na atrakcyjności - odcinek z 13 października br. śledziło 6 909 tys. widzów, każde 41 osób spośród 100 mających w tym czasie włączony telewizor. Powody do satysfakcji mogą mieć także autorzy i producenci „Magazynu Ekspresu Reporterów”. Program zgromadził 2 747 tys. widzów przy udziałach 21,5 proc. Audycja okazała się też najlepsza w paśmie 21:55-22:45.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Średnie dzienne udziały Dwójki ukształtowały się na poziomie 12,1 proc. Takie same wyniki uzyskał Polsat.
Mikołaj Roznerski i Adriana Kalska w serialu „M jak miłość”, foto: TVP
13 października br. stacją pierwszego wyboru, z udziałami 12,3 proc., była TVP1. Zdecydowała o tym m.in. duża widownia programów informacyjnych. Najszybszy serwis informacyjny w Polsce czyli „Teleexpress” obejrzało 3 754 tys. osób przy udziałach 35,3 proc., a „Wiadomości” 3 654 tys. widzów (udziały 23,8 proc.). Były to najchętniej oglądane programy informacyjne w Polsce. „Fakty TVN” zainteresowały 3 544 tys. osób (udziały 24,9 proc.),a „Wydarzenia” telewizji Polsat - 2 891 tys. (udziały 20,7 proc.) [dane za TVP].
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.