reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

14.01 Konferencja HbbTV Summit Poland 2016

dodano: 2016-01-07 14:22 | aktualizacja: 2016-01-07 14:28
autor: Anita Kaźmierska | źródło: hbbtvsummit.com

HbbTV Summit Kolejna edycja konferencji HbbTV Summit Poland, specjalizującej się w tematyce telewizji i reklamy hybrydowej HbbTV, odbędzie się w czwartek, 14 stycznia 2016 w hotelu Marriott w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest agencja ARBG, sponsorem hybra.tv, a jednym z patronów medialnych jest magazyn telewizji cyfrowej SAT Kurier.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Program konferencji HbbTV Summit Poland 2016 w dniu 14.01.2016 w Warszawie:
 
09:00 Rejestracja i poranna kawa  
10:00 HbbTV w Europie i na świecie
Paweł Tutka
  • Dostępność HbbTV na świecie
  • Kierunki rozwoju standardu HbbTV 2.0
  • Trendy w rozwoju aplikacji HbbTV
PL
11:00 HbbTV na kanałach Grupy ZPR
Bartosz Dorobiała (Grupa ZPR)
  • Interkacja z widzem na bazie HbbTV
  • Eska GO i gry w HbbTV
  • VOD i OTT w telewizji hybrydowej HbbTV
PL
11:15 Przerwa kawowa  
11:45 Panel dyskusyjny: Telewizja hybrydowa w Polsce
Moderator: Paweł Tutka

Zaproszeni do dyskusji:
  • Bartłomiej Czardybon (SGT)
  • Bartosz Dorobiała (Grupa ZPR)
  • Piotr Herod (TP Vision)
  • Wiesław Łodzikowski (TVP)
Zagadnienia panelu dyskusyjnego:
  • Podsumowanie dotychczasowego rozwoju HbbTV w Polsce
  • Bariery w rozwoju telewizji hybrydowej w Polsce
  • Wykluczenie cyfrowe w kontekście braku dostępu do HbbTV w TV
  • Rola nadawcy telewizyjnego w kreowaniu nowych usług telewizyjnych
  • Jak zaangażować widza w interaktywne oglądanie telewizji
  • E-usługi i wideo na żądanie (VOD) w telewizji hybrydowej
  • HbbTV jako platforma dla usług OTT dostarczanych przez nadawców telewizyjnych i zewnętrznych dostawców treści
  • Unikalny internauta czy unikalny telewizor – jak mierzyć oglądalność w telewizji hybrydowej?
  • Second Screen i personalizacja treści w HbbTV
  • Kierunki i perspektywy rozwoju telewizji hybrydowej w Polsce
  • Usługi interaktywne na bazie HbbTV w Naziemnej Telewizji Cyfrowej
  • Integralność i neutralność sygnału telewizyjnego z punktu widzenia dystrybycji interaktywnych usług TV
  • 4K i Ultra HD na bazie HbbTV
  • HbbTV 2.0
  • HbbTV i internet rzeczy (Internet of Things)
  • HbbTV u operatorów IPTV
  • Jak wyedukować widza i wypromować nowe usługi telewizyjne?
  • Social TV w telewizji hybrydowej
  • "Cyfrowe radio" w HbbTV i telewizja hybrydowa w radiu
  • Systemy rekomendacji i personalizacji treści na bazie HbbTV
  • Digital Signage, Hospitality TV, Hotel TV na bazie HbbTV
  • Dostępność HbbTV w telewizorach
PL
13:30 Przerwa obiadowa  
14:30 Efektywne i efektowne wideo w HbbTV
Iwona Kowalska (Dolby Germany)
  • Współczesne kodowanie treści audiowizualnych
  • HEVC i UHD, obiektowe audio, wideo HDR
  • Adaptacyjny streaming i nowe kodeki (Smooth Streaming, MPEG-DASH)
PL
14:50 Reklama w HbbTV na kanałach TVP
Eliza Slicner (Biuro Reklamy TVP)
  • Case study reklam HbbTV wyemitowanych w TVP
  • Rynek reklamy HbbTV w Polsce
  • Formaty reklamowe na platformie hybrydowej TVP
  • T-commerce na bazie HbbTV
  • Interakcja z widzem w reklamach HbbTV
PL
15:20 Addressable TV - nowe kierunki w rozwoju reklamy HbbTV
Paweł Tutka (hybra.tv)
  • Rozwój interaktywnych reklam HbbTV z punktu widzenia developera aplikacji HbbTV
  • Nowe formaty reklamy hybrydowej na bazie HbbTV
PL
15:40 Panel dyskusyjny: Reklama hybrydowa w HbbTV
Moderator: Paweł Tutka

Zaproszeni do dyskusji:
  • Brygida Grölich (ARBG / hbbtv.pl)
  • Tomasz Choroszewski (Biuro Reklamy TVP)
Zagadnienia panelu dyskusyjnego:
  • Podsumowanie dotychczasowego rozwoju reklamy hybrydowej w Polsce
  • Czy reklama hybrydowa zastąpi 30 sekundowy spot reklamowy?
  • Interakcja z widzem w reklamie
  • Perspektywy rozwoju reklamy hybrydowej
  • T-Commerce na bazie telewizji hybrydowej HbbTV
  • Social TV, media społecznościowe w reklamach HbbTV
  • Personalizacja reklamy w TV
  • Kreatywne kampanie reklamowe w telewizji hybrydowej
  • HbbTV – pomiędzy reklamą w telewizji a internecie na bazie Second Screen
  • Jak zaskoczyć widza. Innowacyjne formaty reklamowe w TV
  • Nowe modele biznesowe sprzedaży reklam w TV
PL
16:30 Zakończenie konferencji


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Konferencje - prezentacje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.0 4K Light 2,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

25 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5679) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...

Przepust dachowy średnicy 48mm

Przepust dachowy do kabli średnicy 48mm

89 zł Więcej...