reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

14.01 Konferencja HbbTV Summit Poland 2016

dodano: 2016-01-07 14:22 | aktualizacja: 2016-01-07 14:28
autor: Anita Kaźmierska | źródło: hbbtvsummit.com

HbbTV Summit Kolejna edycja konferencji HbbTV Summit Poland, specjalizującej się w tematyce telewizji i reklamy hybrydowej HbbTV, odbędzie się w czwartek, 14 stycznia 2016 w hotelu Marriott w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest agencja ARBG, sponsorem hybra.tv, a jednym z patronów medialnych jest magazyn telewizji cyfrowej SAT Kurier.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Program konferencji HbbTV Summit Poland 2016 w dniu 14.01.2016 w Warszawie:
 
09:00 Rejestracja i poranna kawa  
10:00 HbbTV w Europie i na świecie
Paweł Tutka
  • Dostępność HbbTV na świecie
  • Kierunki rozwoju standardu HbbTV 2.0
  • Trendy w rozwoju aplikacji HbbTV
PL
11:00 HbbTV na kanałach Grupy ZPR
Bartosz Dorobiała (Grupa ZPR)
  • Interkacja z widzem na bazie HbbTV
  • Eska GO i gry w HbbTV
  • VOD i OTT w telewizji hybrydowej HbbTV
PL
11:15 Przerwa kawowa  
11:45 Panel dyskusyjny: Telewizja hybrydowa w Polsce
Moderator: Paweł Tutka

Zaproszeni do dyskusji:
  • Bartłomiej Czardybon (SGT)
  • Bartosz Dorobiała (Grupa ZPR)
  • Piotr Herod (TP Vision)
  • Wiesław Łodzikowski (TVP)
Zagadnienia panelu dyskusyjnego:
  • Podsumowanie dotychczasowego rozwoju HbbTV w Polsce
  • Bariery w rozwoju telewizji hybrydowej w Polsce
  • Wykluczenie cyfrowe w kontekście braku dostępu do HbbTV w TV
  • Rola nadawcy telewizyjnego w kreowaniu nowych usług telewizyjnych
  • Jak zaangażować widza w interaktywne oglądanie telewizji
  • E-usługi i wideo na żądanie (VOD) w telewizji hybrydowej
  • HbbTV jako platforma dla usług OTT dostarczanych przez nadawców telewizyjnych i zewnętrznych dostawców treści
  • Unikalny internauta czy unikalny telewizor – jak mierzyć oglądalność w telewizji hybrydowej?
  • Second Screen i personalizacja treści w HbbTV
  • Kierunki i perspektywy rozwoju telewizji hybrydowej w Polsce
  • Usługi interaktywne na bazie HbbTV w Naziemnej Telewizji Cyfrowej
  • Integralność i neutralność sygnału telewizyjnego z punktu widzenia dystrybycji interaktywnych usług TV
  • 4K i Ultra HD na bazie HbbTV
  • HbbTV 2.0
  • HbbTV i internet rzeczy (Internet of Things)
  • HbbTV u operatorów IPTV
  • Jak wyedukować widza i wypromować nowe usługi telewizyjne?
  • Social TV w telewizji hybrydowej
  • "Cyfrowe radio" w HbbTV i telewizja hybrydowa w radiu
  • Systemy rekomendacji i personalizacji treści na bazie HbbTV
  • Digital Signage, Hospitality TV, Hotel TV na bazie HbbTV
  • Dostępność HbbTV w telewizorach
PL
13:30 Przerwa obiadowa  
14:30 Efektywne i efektowne wideo w HbbTV
Iwona Kowalska (Dolby Germany)
  • Współczesne kodowanie treści audiowizualnych
  • HEVC i UHD, obiektowe audio, wideo HDR
  • Adaptacyjny streaming i nowe kodeki (Smooth Streaming, MPEG-DASH)
PL
14:50 Reklama w HbbTV na kanałach TVP
Eliza Slicner (Biuro Reklamy TVP)
  • Case study reklam HbbTV wyemitowanych w TVP
  • Rynek reklamy HbbTV w Polsce
  • Formaty reklamowe na platformie hybrydowej TVP
  • T-commerce na bazie HbbTV
  • Interakcja z widzem w reklamach HbbTV
PL
15:20 Addressable TV - nowe kierunki w rozwoju reklamy HbbTV
Paweł Tutka (hybra.tv)
  • Rozwój interaktywnych reklam HbbTV z punktu widzenia developera aplikacji HbbTV
  • Nowe formaty reklamy hybrydowej na bazie HbbTV
PL
15:40 Panel dyskusyjny: Reklama hybrydowa w HbbTV
Moderator: Paweł Tutka

Zaproszeni do dyskusji:
  • Brygida Grölich (ARBG / hbbtv.pl)
  • Tomasz Choroszewski (Biuro Reklamy TVP)
Zagadnienia panelu dyskusyjnego:
  • Podsumowanie dotychczasowego rozwoju reklamy hybrydowej w Polsce
  • Czy reklama hybrydowa zastąpi 30 sekundowy spot reklamowy?
  • Interakcja z widzem w reklamie
  • Perspektywy rozwoju reklamy hybrydowej
  • T-Commerce na bazie telewizji hybrydowej HbbTV
  • Social TV, media społecznościowe w reklamach HbbTV
  • Personalizacja reklamy w TV
  • Kreatywne kampanie reklamowe w telewizji hybrydowej
  • HbbTV – pomiędzy reklamą w telewizji a internecie na bazie Second Screen
  • Jak zaskoczyć widza. Innowacyjne formaty reklamowe w TV
  • Nowe modele biznesowe sprzedaży reklam w TV
PL
16:30 Zakończenie konferencji


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Konferencje - prezentacje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

329 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5679) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

199 zł Więcej...

Tivusat: Black card + CAM w UHD

Najnowsza karta Tivusat tzw. Black card z modułem CAM v.1.4...

790 zł Więcej...