reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

CANAL+ Sport: Ponad 400 tys. fanów na Facebooku

dodano: 2016-01-07 18:42 | aktualizacja: 2016-01-07 19:43
autor: Łukasz Knapik | źródło: ITI Neovision

CANAL+ Sport - NOWE 2015 Wraz z początkiem 2016 roku społeczność fanów CANAL+ Sport na Facebooku przekroczyła 400 tysięcy (przejdź na stronę). Jak informuje nadawca, stacja dzięki licznym, niestandardowym działaniom adresowanym do pasjonatów sportu od ponad dwóch lat kontynuuje dynamiczny rozwój internetowej społeczności. Komunikacja z widzami jest istotnym elementem strategii ITI Neovision pozwalającym na bogatszy sposób konsumpcji treści nadawanych w kanałach telewizyjnych. ITI Neovision systematycznie rozwija również nowoczesne serwisy umożliwiające oglądanie transmisji sportowych w Internecie - CANAL+ Sport Online i nc+go.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od marca 2014 roku liczba osób obserwujących facebookowy profil CANAL+ Sport została podwojona. 400 tysięcy to wynik, który plasuje CANAL+ Sport w ścisłej czołówce tematycznych stacji telewizyjnych w Polsce. Wśród kanałów premium daje pozycję wiodącą. Stacja w swoich serwisach społecznościowych prowadzi liczne akcje popularne wśród fanów sportu. Jedna z nich, związana z rozgrywkami polskiej Ekstraklasy piłkarskiej - „Największy + meczu” została jesienią 2015 roku doceniona w prestiżowym konkursie międzynarodowym Digital Communication Award, w którym znalazła się w gronie finalistów w kategorii „Online competition”.

- Serdecznie dziękujemy wszystkim kibicom, którzy są z nami na Facebooku i zapraszam kolejnych sympatyków sportu, aby zostali przyjaciółmi CANAL+ Sport i nSport+. Aktywność w serwisach społecznościowych jest bardzo ważnym elementem naszej komunikacji z kibicami i istotnym uzupełnieniem wydarzeń antenowych prezentowanych w kanałach nc+. Nieustannie rozwijamy multiscreening, który w przypadku telewizji sportowych ma ogromny potencjał. Praktycznie każdego dnia szukamy interakcji z widzami poprzez działania angażujące do dyskusji oraz różnego rodzaju wybory, akcje czy ankiety. Systematycznie rozwijamy także inne nasze profile w kanałach społecznościowych, takich  jak: Twitter, Youtube czy Instagram

- mówi Michał Kocięba, kierownik do spraw komunikacji korporacyjnej i PR kanałów sportowych nc+.


Od ponad dwóch lat - począwszy od sezonu 2013/2014 - kibice w trakcie spotkań piłkarskiej Ekstraklasy mogą głosować na fanpage`u CANAL+ Sport na Facebooku na „Największy + meczu” czyli najlepszego zawodnika danego spotkania. Zaproszenie do głosowania emitowane jest podczas transmisji, a wybór widzów ogłaszany na antenie tuż po ostatnim gwizdku sędziego. Akcja angażuje dziesiątki tysięcy kibiców (w minionym sezonie w trakcie całych rozgrywek oddano ponad 140 tysięcy głosów), którzy wybierają najlepszych piłkarzy poszczególnych spotkań, a także kolejek, rund czy wreszcie „Największy + sezonu”, który nagradzany jest specjalną statuetką podczas gali Ekstraklasy.

- W trakcie śledzenia wydarzeń sportowych chętnie wchodzimy w rolę eksperta, chcemy wyrazić swoje zdanie i dzielić się przeżywanymi emocjami. Dzięki zmianom technologicznym i rozwojowi mediów społecznościowych nie musimy oglądać meczu „sami”. Bierzemy do ręki smartfona, tablet, włączamy laptop i jesteśmy na wirtualnym stadionie razem z dziesiątkami tysięcy widzów, którzy śledzą mecz - podobnie jak my - w telewizji i także chcą podzielić się emocjami i opiniami

- przekonuje Michał Kocięba.


Oprócz wyboru najlepszych zawodników widzowie mogą również oceniać w Internecie atrakcyjność spotkań Ekstraklasy. Podobna do „Największego + meczu” akcja prowadzona jest także we współpracy ze Speedway Ekstraligą na facebookowym fanpage`u nSport+ w trakcie rozgrywek żużlowych (przejdź na stronę). Od tego sezonu ITI Neovision angażuje widzów - za pośrednictwem strony internetowej przy wsparciu mediów społecznościowych - również w wybory transmisji spotkań NBA. Kibice raz w miesiącu mają możliwość wskazania meczów, które będą pokazywane dodatkowo na ich życzenie na antenie CANAL+ Sport.

Stałym akcjom w mediach społecznościowych towarzyszą projekty specjalne, oferujące widzom rozbudowane aktywności w internecie związane z najważniejszymi wydarzeniami pokazywanymi w kanałach ITI Neovision, jak np. mecze Ligi Mistrzów UEFA, Barclays Premier League czy Weekend Gwiazd NBA i Final 4 Velux EHF Champions League.

CANAL+ Sport ma ponad 400 tysięcy fanów na Facebooku, foto: ITI Neovision


- Stawianie na interakcję z kibicami daje znakomite rezultaty. Ponad 400 tysięcy fanów na Facebooku i blisko 60 tysięcy na Twitterze plasuje profile CANAL+ Sport w mediach społecznościowych w czołówce nadających w Polsce tematycznych kanałów telewizyjnych. Dla ITI Neovision ten obszar komunikacji z widzami jest - nie tylko w przypadku sportu - niezwykle ważny, gdyż pozwala odbiorcy na pełniejszy i bogatszy sposób konsumpcji treści nadawanych w kanałach platformy, ale także na przedłużenie kontaktu z telewizją oraz wartościowe uzupełnienie przekazu w sposób, który umożliwiają dzisiejsze technologie i którego widz oczekuje - zapewnia nadawca.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kibiców i wykorzystując nowoczesne możliwości technologiczne, ITI Neovision systematycznie rozwija również serwisy umożliwiające oglądanie transmisji sportowych w Internecie. CANAL+ Sport Online i nc+ GO pozwalają cieszyć się bogactwem oferty sportowej ITI Neovision na komputerach i urządzeniach mobilnych w wybranym przez widza miejscu i czasie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV w sieci


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...