Od 27 lutego 2016 roku kanał ITV będzie nadawał pod nową nazwą TO!TV. Telewizja TO!TV będzie ogólnopolskim kanałem muzyczno-rozrywkowym ze zmodyfikowaną i poszerzoną ofertą programową w stosunku do ITV. Jak informuje nadawca, spółka Telestar, kanał będzie koncentrował się na trzech fundamentach – muzycznym, rozrywkowym i ezoterycznym.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał TOiTV będzie koncentrował się na 3 fundamentach:
muzycznym – prezentującym muzykę dostosowaną do zróżnicowanych gustów widzów w obrębie nurtów dance, disco, pop i disco-polo. Nadawca będzie chciał jeszcze bardziej zwrócić się w stronę muzyki i poszerzyć grono odbiorców, a widz będzie miał w dalszym ciągu realny wpływ na kształt stacji
rozrywkowym – tutaj pojawi się najwięcej nowości takich jak m.in.:
- interaktywny program kulinarny „TO! DO GARÓW”, prowadzony przez uczestniczkę kulinarnego show „MasterChef”, Monikę Goździalską. Ma być to program o pasji do gotowania, poszukiwaniu smaków idealnych dedykowany amatorom kuchni, jak i artystom sztuki kulinarnej. - Będziemy gotować z dziećmi i wzajemnie się inspirować. Poznasz tajniki zdrowej kuchni, pomysły na codzienne posiłki jak i oryginalne eksperymenty smakowe - zachęca nadawca
- poradnik dla mam „TO! FIT MAMA” propagujący zdrowe odżywianie i kształtowanie dobrych nawyków
- przewodnik po meandrach mediów społecznościowych „TO! SOCIALMAN”
ezoterycznym – wieczornym paśmie EZO TV, gdzie podczas konsultacji na żywo z najlepszymi wróżkami w Polsce, TO!TV będzie dalej pomagać, uczyć i wskazywać właściwą drogę do osiągnięcia harmonii duszy i ciała i odzyskania radości życia
Jak informuje nadawca, kanał TO!TV będzie dedykowany grupie wiekowej 16-49, choć jego trzonem będą młodzi ludzie w wieku 25-44 lata, w większości pochodzący z terenów miejskich oraz mniejszych miejscowości, podatni na reklamę, ceniący wartość marki, podążający za trendami i dynamicznie spędzający czas.
Zmianie ulegnie również oprawa kolorystyczna stacji, w tym logo – panujący do tej pory róż i szarość przeszedł na szarość z kroplą turkusu. Według nadawcy, celem rebrandingu jest stworzenie zintegrowanej komunikacji wizualnej stacji, poszerzenie oferty programowej i tym samym zdobycie szerszego grona odbiorców.
Efektem wizerunkowego oraz programowego odświeżenia stacji, w tym o treści z dziedziny lifestyle, ma być wzrost rozpoznawalności stacji, wzrost udziałów rynkowych (SHR), wzrost średniej oglądalności minutowej (AHR), a w przyszłości związany z tym wzrost przychodów spółki.
Hasłem przewodnim stacji jest sformułowanie: TO!TV TO UZALEŻNIA!
Autorką nowo zmodyfikowanej zawartości programowej stacji ITV, która od 27 lutego 2016 roku będzie nadawała pod nazwą TO!TV, jest Monika Goździalska, uczestniczka kulinarnego show „MasterChef”.
Jak informuje nadawca, prace nad selekcją programową trwały wiele miesięcy, czego efektem jest całkowicie odświeżona ramówka o treści z dziedziny lifestyle.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.