reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Tworzenie prostego planu marketingowego

dodano: 2001-04-16 21:57 | aktualizacja: 2001-04-16 21:57
autor: Piotr Witkowski | źródło:

Stworzenie prostego planu marketingowego jest prostsze niż myślisz. Należy jednak pamiętać o tym, aby był możliwie najkrótszy i nieskomplikowany w odbiorze - to znacznie zwiększy jego przydatność. Ogranicz się do kilku punktów.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W pierwszym opisz krótko jakie jest preznaczenie planu, który tworzysz - do czego będzie używany. W druigim napisz o korzyściach, jakie będą mieli twoi klienci z nowego produktu, bądź usługi, którą tworzysz (dla której tworzysz m.in. ten plan).

Trzeci punkt posłuży wyjaśnieniu docelowej grupy odbiorców twojego marketingu. Jednym dłuższym punktem będzie czwarty, złożony najlepiej w postaci listy. Chodzi o wymienienie środków przekazu, którymi posłuży się twój marketing.

Kolejno opisz także: w piątym - twoją niszę rynkową i pozycję w porównaniu z konkurencją, w szóstym - z czym identyfikuje się twoje przedsięwzięcie. Ostatnie, siódme, powinno opisać budżet projektu marektingowego - np. w postaci proc. z wpływów.

Do swojej dokumentacji możesz dodać ile tylko chcesz załączników. Jednak główna jej część powinna być krótka i zwięzła - dając osobie z zewnątrz możliwość błyskawicznego zapoznania się z danym planem.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Poradniki


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...