– Panasonic uwzględnił nasze oczekiwania i wprowadził w modelu zmiany, które były dla nas istotne z punktu widzenia codziennej pracy produkcyjnej. Zastosowano między innymi krzywą gamma przeznaczoną specjalnie do wydarzeń sportowych. Kamerę wzbogacono również o dodatkowe wyjścia, które były bardzo przydatne do podłączenia urządzeń mobilnych – mówi Dani Lozano, producent „El Clasico” w Mediapro.
– 4K nie jest już technologią przyszłości, to rozwiązanie na teraz. Myślę, że dla firm, takich jak my produkcja w 4K staje się normą - dodaje Dani Lozano.
– Biorąc pod uwagę, że cena kamer Panasonic jest przystępna, instalacja prosta, a integracja z urządzeniami firm trzecich bardzo wygodna, liczymy, że mecze Realu Madryt a FC Barceloną zapoczątkują w Hiszpanii produkcję 4K na szeroką skalę – przyznaje Toni Feliu, Senior Manager for ProAV w Panasonic.
– Wspólnie z Panasonic opracowaliśmy nowy panel kontrolny ROP. Zapewnił on nam i przede wszystkim operatorom dużą wszechstronność, znacząco ułatwiając pracę. Mieliśmy ogromne wsparcie ze strony Panasonic i ponieważ stworzyliśmy ten projekt wspólnie, ciągle je otrzymujemy – mówi Claudio Vázquez, koordynator techniczny wozów transmisyjnych w MediaPro.
SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023
12 zł Więcej...Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision
Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...
449 zł Więcej...Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC
Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...
1 690 zł Więcej...