1 czerwca br. kanał muzyczny Hip Hop TV zostanie udostępniony dla około 1 mln nowych odbiorców - poinformował nadawca. Umowy na dystrybucję programu stacji Grupa ZPR Media podpisała z kolejnymi operatorami kablowymi i IPTV, m.in. z firmami Vectra i Toya (więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał Hip Hop TV wystartował 23 marca br. (więcej tutaj) Od czerwca br. pojawi się w kolejnych sieciach kablowych oraz IPTV - największe z nich to Vectra (ponad 620 tys. odbiorców zyskujących dostęp do Hip Hop TV) oraz Toya (ponad 116 tys. odbiorców).
- Cieszymy się, że nasi partnerzy z firm Vectra i Toya jako jedni z pierwszych docenili wartość nowego muzycznego kanału Grypy ZPR Media. Na tę chwilę pozyskaliśmy już łącznie 24 partnerów kablowych oraz IPTV i w dalszym ciągu pracujemy nad poszerzaniem dystrybucji Hip Hop TV
- mówi Dominik Tzimas, doradca zarządu Grupy ZPR Media do spraw dystrybucji kanałów telewizyjnych, odpowiedzialny za kontakty z kluczowymi klientami.
Dodajmy, iż program Hip Hop TV dostępny jest już także m.in. w sieciach należących do firm SGT S.A. (Jambox) (więcej tutaj), Elsat (więcej tutaj), Tel-Kab Pruszków i Supermedia, w wersji niekodowanej za pośrednictwem satelity Eutelsat Hot Bird (13°E) oraz na platformie multimedialnej EskaGO. Wkrótce ma pojawić się również w sieci Asta-Net (więcej tutaj).
Hip Hop TV to pierwszy polski kanał telewizyjny dedykowany muzyce hiphopowej. Dyrektorem programowym stacji jest Tomasz Kleyff, znany pod pseudonimem „CNE” („Człowiek Nowej Ery”) - raper, prezenter oraz producent telewizyjny. Dystrybutorem Hip Hop TV jest Delegata (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.