dodano: 2016-06-28 10:42 | aktualizacja:
2016-06-29 03:51
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: TS/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Grupa Canal+, aby poprawić swoje wyniki, zamierza przyciąć ilość czasu antenowego w Canal+ dedykowanego niekodowanym treściom do zaledwie dwóch godziny dziennie. W ten sposób oferta tego kanału będzie mogła zostać poszerzona o treści premium, takie jak sport, filmy czy seriale. Stacja stale traci abonentów i to w zastraszającym tempie, a jednym z działań, które podejmie nadawca, będzie redukcja czasu antenowego poświęconego treściom FTA.
Przynoszący straty, całodobowy kanał iTélé zmieni nazwę na
CNews, rozrywkowy D8 będzie nadawać pod nazwą
C8, a kanał muzyczny D17 będzie znany jako
CStar. Canal+ twierdzi, że D8 (C8) jest trzecim kanałem prywatnym pod względem oglądalności, natomiast D17 (CStar) jest numerem jeden wśród kanałów muzycznych w kraju.
Maxime Saada, dyrektor generalny Canal+, powiedział ostatnio, że Canal+ stracił 500 tys. abonentów od 2012 roku. Oczekuje się, że liczba ta spadnie poniżej 4 mln przed końcem 2016 roku. Straty Grupy Canal+ mają wynieść w 2016 roku nawet 400 mln euro i 416 mln euro w 2017 roku, jeśli nie zostaną podjęte żadne działania naprawcze. Łączne zadłużenie Grupy Canal+ osiągnęło już 1 mld euro.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.