dodano: 2016-07-10 19:16 | aktualizacja:
2016-07-10 20:20
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Time Warner
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak czytamy w komunikacie, Lego Ideas to strona zawierająca tysiące projektów i pomysłów na zestawy Lego stworzonych przez fanów, z których każdy ma szansę trafić do sprzedaży
(przejdź na stronę). Fani klocków z całego świata używają tej platformy do dzielenia się swoimi sposobami na kreatywne wykorzystanie Lego, począwszy od zmieniających formę modeli i pojazdów, poprzez futurystyczne stacje kosmiczne, na scenach z popularnych filmów kończąc. Następnie użytkownicy głosują na swoje ulubione projekty. Te, które zdobędą 10 tys. głosów, ocenia następnie specjalna komisja. Mają one ogromną szansę na wprowadzenie do oficjalnego katalogu zestawów Lego.
- „Pora na przygodę” to wyjątkowa marka łącząca dzieci, dorosłych i całe rodziny - mówi Pete Yoder, wiceprezes Cartoon Network Enterpises. - Nasza współpraca z Lego Group pozwoli stworzyć wyjątkowy produkt, skierowany do fanów w każdym wieku - dodaje.
To nie pierwsza współpraca Cartoon Network i Lego. Marki łączyły wcześniej siły przy takich projektach, jak „Batman i Liga Sprawiedliwości”, „Lego Gwiezdne Wojny: Imperium Kontratakuje”, „Kroniki Mistrza Yody”, „Legendy Chima”
(więcej tutaj), „Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu”
(więcej tutaj), „Mixele”
(więcej tutaj) i ostatnio „Nexo Knights”
(więcej tutaj).
„Pora na przygodę” - emisja w Cartoon Network (Cartoon Network HD).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.