- Staramy się ciągle wzbogacać doświadczenia naszych odbiorców za pomocą wielu różnych platform, urządzeń i rozwiązań. Produkujemy hity takie jak „Pora na przygodę” i rozwijamy marki na rynku licencyjnym, ale budujemy także społeczność fanów i ich zaangażowanie poprzez innowacyjne rozwiązania takie jak ten turniej. Machinima, jako liderzy w swojej branży, wydali się oczywistym partnerem do naszego pierwszego projektu związanego z transmitowanymi na żywo turniejami gamingowymi. Mamy nadzieję, że przypadnie on do gustu zarówno fanom „Pory na przygodę” jak i wszystkim miłośnikom gier komputerowych na świecie
- mówi Patricia Hidalgo, SVP & Chief Content & Creative Officer Kids EMEA and International Kids Strategy, Turner.
- „Pora na przygodę” to jedna z najbardziej unikalnych i uwielbianych produkcji telewizyjnych, która zdobyła niezrównaną grupę fanów, zarówno wśród dzieci jak i dorosłych. Wydaje nam się więc, że wszyscy fani serialu będą chcieli wziąć udział w tym jedynym w swoim rodzaju, transmitowanym na żywo wydarzeniu
- dodaje Don Reilley, Vice President - Head of Brand Partnerships w Machinima.
Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym
Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...
1 630 zł Więcej...SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022
12 zł Więcej...Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m
Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...
65 zł Więcej...