dodano: 2016-09-06 18:00 | aktualizacja:
2016-09-09 10:15
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Neotion
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Neohome zapewnia gotowe do wdrożenia rozwiązanie, które umożliwia oferowanie wielu różnorodnych usług Smart Home, przekształcając „tradycyjny dom” w wygodny i bezpieczny „inteligentny dom”. Neohome umożliwia operatorom telekomunikacyjnym i płatnej telewizji, podczas gdy nadal koncentrują się na swojej podstawowej działalności, łatwe wejście na nowy, konkurencyjny i szybko rozwijający się rynek
Internetu rzeczy (IoT) z w pełni konfigurowalnym rozwiązaniem typu white-label.
Neotion proponuje swoim klientom-operatorom stanie się częścią globalnego ekosystemu Neohome z ich własną marką i konfigurowalną platformą inteligentnego domu, którą mogą zaoferować swoim obecnym i nowym abonentom. Ekosystem Neohome został zaprojektowany, aby pomóc operatorom w zapewnieniu długoterminowego wzrostu przychodów, wzrostu ARPU i redukcji odpływu abonentów.
W tym celu Neotion współpracuje z wieloma partnerami technologicznymi w zakresie usług platformy chmurowej, oprogramowania, protokołów Internetu rzeczy i akcesoriów automatyki domowej.
Neohome App z prostym i intuicyjnym interfejsem użytkownika jest dostępna na tablety, smartfony i komputery. Pozwala użytkownikom i instalatorom na łatwą integrację i konfigurację wszystkich akcesoriów dla inteligentnego domu. Neohome App może być personalizowana, umożliwiając poszczególnym członkom rodziny tworzenie własnych scenariuszy, w zależności od ich indywidualnych potrzeb.
Wejście na rynek inteligentnego domu na pewno nie jest łatwe: powolne wdrażanie, brak interoperacyjności, kluczowa dyferencjacja i znalezienie odpowiedniego modelu biznesowego... Neotion doskonale rozumie, że nie jest w stanie skutecznie konkurować w pojedynkę. To jest powód, dla którego na przestrzeni ostatniego roku poświęciliśmy czas i skierowaliśmy nasze wysiłki na rozwój kluczowych partnerstw, aby mieć pewność, że Neohome stanie się odpowiednim rozwiązaniem zarówno dla naszych klientów, jak i ich konsumentów. Neohome zaczyna skromnie, ale mierzy wysoko, ciągłe się doskonaląc, by wypełnić lukę w zakresie interoperacyjności - wzbogacając wrażenia użytkownika - i oczywiście w zakresie bezpieczeństwa i prywatności, które są najważniejszą kwestią dla konsumentów
- powiedział Olivier Demoly, dyrektor sprzedaży i marketingu Neotion.
Neotion zaprezentuje demo Neohome na swoim stoisku na targach IBC 2016 (9-13 września) w Amsterdamie (hala 5 B53).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.