reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nowe logo na pierwsze urodziny kanału TNT w Polsce

dodano: 2016-10-06 12:09
autor: Łukasz Knapik | źródło: Time Warner/satkurier.pl

TNT Mija rok odkąd kanał filmowy TNT (TNT HD) dostępny jest na polskim rynku. Stacja świętuje pierwsze urodziny rozpoczynającą się właśnie kampanią, w której zapowiada nie tylko jesienną ramówkę, ale również prezentuje nowe logo i odświeżoną oprawę kanału. TNT zadebiutowało na polskim rynku 6 października 2015 roku, zastępując kanał TCM (więcej tutaj). - Marka odniosła międzynarodowy sukces, a jej wprowadzenie do Polski było kolejnym krokiem w rozwoju stacji. TNT oferuje widzom najlepsze filmowe propozycje największych hollywoodzkich wytwórni oraz seriale własnej produkcji, takie jak „Dobre zachowanie” („Good Behavior”) czy „Signos” - informuje nadawca.

TNT


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z umacniającej się pozycji TNT wśród kanałów filmowych na polskim rynku. Osiągnęliśmy 58 proc. (dane Nielsen Audience Measurement/NAM C/S homes, ind. 16-49 za okres 1 stycznia - 30 września 2015 roku vs. 1 stycznia -30 września 2016 roku) wzrostu udziału w rynku w stosunku do TCM, który jest jeszcze wyższy (82 proc., dane Nielsen Audience Measurement/NAM C/S homes, ind. 16-29 za okres 1 stycznia - 30 września 2015 roku vs. 1 stycznia - 30 września 2016 roku) w grupie 16-29, co świadczy o tym, że nasz kanał pokochali młodzi ludzie. Wyjątkowość oferty TNT polega na połączeniu własnych produkcji serialowych ze światem wielkich emocji filmowych i właśnie to chcielibyśmy podkreślić w rozpoczynającej się właśnie kampanii

- mówi Matthias Heinze, General Manager na Polskę i Europę Wschodnią.


Kampanię TNT promuje spot, w którym główną rolę grają emocje. - Namiętność, strach, gniew, radość - to wszystko przeżyje widz oglądając trzymające w napięciu hity jesiennej ramówki stacji - zapewnia nadawca.
 
Dotychczasowe logo TNT w Polsce, foto: archiwum
Dotychczasowe logo TNT w Polsce, foto: archiwum
Wesley Snipes w filmie „Blade - Wieczny łowca” oraz Juan Diego Botto i Michelle Dockery w serialu „Dobre zachowanie”, foto: Time Warner
Wesley Snipes w filmie „Blade - Wieczny łowca” oraz Juan Diego Botto i Michelle Dockery w serialu „Dobre zachowanie”, foto: Time Warner


Jak czytamy w komunikacie, na antenie TNT pojawią się bohaterowie, którym nieobcy jest strach, gniew, pasja, odwaga i radość. Widzowie zobaczą kinowe hity takie jak: „Matrix”, „Krwawy diament”, „Siedem”, „Gladiator”, „Blade - Wieczny łowca”, „Ścigany, a także znane i lubiane przez widzów tytuły, m.in.: „Uwolnić orkę”, „Godziny szczytu”, „Rodzina Addamsów”, „Bardzo dziki Zachód” i „Tate - mały geniusz”. Nie zabraknie także wyjątkowych seriali TNT: „Ostatni okręt” (więcej tutaj), „Z premedytacją” (więcej tutaj) i „Partnerki” (więcej tutaj). Wielbiciele komedii powinni zwrócić uwagę na weekendowy blok serialowy, w którym znajdują się takie produkcje jak „Objazd” (więcej tutaj), „Rozbici” (więcej tutaj) i „Różowe lata 70.” („Różowe lata siedemdziesiąte”) (więcej tutaj). W czwartek, 17 listopada br., kilka dni po amerykańskiej premierze, zadebiutuje serial „Dobre zachowanie” („Good Behavior”), opowiadający historię Letty Dobesh - złodziejki i naciągaczki, która wplątuje się w toksyczny romans z mordercą (więcej tutaj). Jesienią br. pojawi się również „Signos” - wciągający argentyński thriller o zwyczajnym lekarzu z małego miasta, który obmyśla morderczy plan zemsty.

Kanał TNT (w SD i/lub HD) mogą obecnie oglądać abonenci platform Cyfrowy Polsat, nc+ i Orange TV oraz sieci kablowych i IPTV.

Time Warner ma obecnie w naszym kraju takie polskojęzyczne kanały jak: Cartoon Network (SD/HD), Boomerang, HBO (SD/HD), HBO2 (SD/HD), HBO3 (SD/HD), Cinemax (SD/HD), Cinemax 2 (SD/HD) i TNT (SD/HD). Ponadto w ofercie nadawcy w Polsce jest anglojęzyczny CNN International.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...