reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

HGTV, Food Network i Travel Channel w portfolio TVN

dodano: 2016-10-25 15:39 | aktualizacja: 2016-10-25 17:19
autor: Janusz Sulisz | źródło: TVN Media

Home & Garden TV, Food Network, Travel Channel Home & Garden TV, Food Network, Travel Channel to marki Scripps Networks Interactive, które od nowego roku wzbogacą ofertę Grupy TVN. HGTV to najpopularniejsza stacja lifestyle’owa w USA. Polacy dzięki transformacji TVN Meteo Active zobaczą ją jako pierwsi w Europie. Pozostałe kanały będą od styczna zarządzane przez TVN. Co istotne, kanał Polsat Food Network nie będzie już dłużej mieć w nazwie członu „Polsat”.

HGTV, Food Network, Travel Channel


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
HGTV – Home & Garden TV wprowadzi polskich widzów w świat ciekawych i oryginalnych wnętrz, pięknych ogrodów, gruntownych remontów, metamorfoz domów oraz porad ekspertów. HGTV będzie emitować znane międzynarodowe formaty, takie jak: „House Hunters” poświęcony handlu nieruchomościami, „Fixer Upper”, gdzie para prowadzących przekształca ruderę w piękny dom przy niewielkich kosztach czy „Flip or Flop”, w którym małżeństwo kupuje i remontuje zniszczone domy, oraz polskie produkcje pełne dobrej zabawy, pozytywnych emocji i ciekawych ludzi. Na ekranie pojawią się znani i lubiani czyli Maja Popielarska oraz Dorota Szelągowska, ale także nowe twarze jak Katarzyna Kuźma czy Anglik mieszkający w Warszawie - Jimie Ogden.

Food Network (do stycznia 2017 nadawany pod nazwą Polsat Food Network) skierowany jest do osób, dla których gotowanie jest pasją, szukających programów, gdzie wykwintna kuchnia gra pierwszoplanową rolę, a w tle buzują emocje. Rywalizacja, konkursy, smakowite podróże, porady kulinarne to tylko część oferty kanału. Na antenie Food Network nadal pozostaną popularne show „Ewa Gotuje” oraz „Gotowanie z Okrasą.”

Natomiast Travel Channel to kanał skierowany do podróżników, miłośników przygód i dalekich wypraw. Widzowie wraz z prowadzącym przemierzą cały świat w poszukiwaniu niezwykłych miejsc, wyruszą na zapierające dech w piersiach ekspedycje za ukrytym skarbem, czy odwiedzą ludzi mieszkających w ekstremalnych warunkach np. na Alasce.
 

Dzięki HGTV, Food Network i Travel Channel Grupa TVN wzmocni swoje portfolio o trzy wyjątkowe kanały lifestyle’owe, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Kanały te już teraz odnoszą sukcesy na całym świecie. HGTV – Home & Garden jest obecnie najpopularniejszym kanałem lifestyle’owym w USA. Food Network jest dostępny w 95 milionach amerykańskich gospodarstw domowych oraz w 150 krajach w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie oraz w regionie Azji-Pacyfiku. Travel Channel jest najbardziej popularną marką telewizyjną wśród osób, które uwielbiają podróżować i poznawać świat. Kanały te doskonale uzupełnią bogate portfolio TVN – mówi Maciej Maciejowski, Dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Nowych Mediów, TVN S.A.

Grupa TVN będzie odpowiedzialna za nadawanie HGTV – Home & Garden, Food Network oraz Travel Channel na polskim rynku. TVN Media zajmie się także kompleksową obsługą.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...