Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami (więcej tutaj), 13 listopada br. nadawca rozpoczął globalny, a więc i w Polsce, rebranding kanału National Geographic Channel (National Geographic Channel HD). W ramach tych działań z nazwy zniknęło słowo „Channel”, które było stałym elementem prowadzonej w 45 językach komunikacji antenowej i pozaantenowej adresowanej do ponad 440 milionów gospodarstw domowych ze 171 krajów świata.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Działania rebrandingowe objęły wszystkie platformy spółki, projekty i programy oraz stowarzyszone z nią organizacje pożytku publicznego. Nowe, jednolite logo National Geographic pojawiło się na wszystkich platformach medialnych spółki. Zmiany są konsekwencją utworzenia w ubiegłym roku spółki joint venture z wytwórnią 21st Century Fox.
Kanał National Geographic Channel zadebiutował w Polsce w 1998 roku. W 2007 roku uruchomiono National Geographic Channel HD (więcej tutaj). Wersje SD i HD stacji mają identyczne ramówki. W ofercie kanału widzowie znajdą programy popularnonaukowe i filmy dokumentalne. Stację (w SD i/lub HD) mogą oglądać abonenci platform Cyfrowy Polsat, nc+ i Orange TV oraz sieci kablowych i IPTV.
W portfolio Fox Networks Group znajdziemy obecnie takie polskojęzyczne kanały jak: Fox (SD/HD), Fox Comedy (SD/HD), Baby TV, National Geographic (SD/HD), Nat Geo Wild (SD/HD) i Nat Geo People HD.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.