Grupa Multimedia Polska wypracowała w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. 550,0 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 4,4% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Grupa odnotowała wzrost przychodów w segmencie telewizji o 4,5% w odniesieniu do roku poprzedniego (z 261,2 mln zł do 273,0 mln zł) oraz 1% w segmencie Internetu (z 166,5 mln zł do 168,4 mln zł). Sprzedaż w segmencie telefonii była niższa o 11% r/r i wyniosła 69,7 mln zł. Na uwagę zasługuje wzrost przychodów w segmencie pozostałych usług, spoza dotychczasowej działalności telekomunikacyjnej (energia, gaz, usługi monitoringu, ubezpieczenia), o 84% r/r do poziomu 38,9 mln zł. Po pierwszych 9 miesiącach 2016 r. przychody z segmentu telewizji stanowiły 49,6%, z Internetu 30,6%, z telefonii 12,7%, a pozostałe przychody stanowiły 7,1%.– Pomimo dużej konkurencji i presji cenowej na rynku telekomunikacyjnym zwiększyliśmy liczbę dostarczonych usług oraz odnotowaliśmy wzrost średniego miesięcznego przychodu na klienta – mówi Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska. – Po trzech kwartałach tego roku widzimy też pozytywne efekty przyjętej przez nas strategii poszerzenia portfela produktów o usługi spoza rynku telekomunikacyjnego, dzięki czemu stajemy się dostawcą kompleksowych rozwiązań dla gospodarstw domowych i firm. Jestem przekonany, że obserwowany wzrost popularności tych usług przełoży się niebawem na wynik finansowy naszej Grupy.
Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
675 zł Więcej...