reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Metro rusza 2.12. Co w ofercie?

dodano: 2016-11-16 14:05
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora/satkurier.pl

Metro W piątek, 2 grudnia br. nadawanie rozpocznie Metro (Metro HD w sieciach kablowych i IPTV - więcej tutaj, wersje SD i HD będą miały identyczne ramówki) - nowy, ogólnodostępny kanał telewizyjny produkowany przez Green Content, spółkę z Grupy Agora (więcej tutaj). Program stacji opiera się na dwóch filarach: ofercie filmowo-serialowej oraz produkcjach dokumentalnych poświęconych stylowi życia. Metro będzie dostępne poprzez multipleks ósmy (MUX 8) naziemnej telewizji cyfrowej (NTC), w sieciach kablowych oraz na platformach satelitarnych. Sprzedażą czasu reklamowego w stacji zajmuje się firma Polsat Media (Cyfrowy Polsat), która sprzedaje także reklamy w kanale Stopklatka TV, który powstaje we współpracy Agory i Kino Polska TV (SPI International B.V.) (więcej tutaj).

Metro (logo od połowy września 2016 roku)


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak zapowiada nadawca, Metro to kanał przygotowany z myślą o widzach otwartych na nowości i inspiracje, poszukujących jakościowej rozrywki: filmów i seriali na światowym poziomie, fascynujących dokumentów i programów typu reality show.

Telewizja Metro pokaże produkcje poświęcone szeroko pojętej tematyce lifestyle’owej - od zagadnień związanych z aktywnym stylem życia i zdrowiem, przez kulinaria, architekturę, zjawiska kulturowe i społeczne, po podróże, tajemnice nauki i osiągnięcia cywilizacji.

Poranek w telewizji Metro wypełni porcja muzyki i klasyczne filmy animowane dla dzieci. Przed południem stacja zaproponuje programy poradnikowe, lifestyle’owe i seriale. Widzowie zobaczą m.in. serię o zdrowym stylu życia „Pokonaj siebie”, poradnik „Dochodowy remont” oraz polski serial „Cztery poziomo” w doborowej obsadzie. Po południu Metro zaprosi m.in. na program Jamiego Olivera „30 minut Jamiego”, serię dokumentalną o spektakularnych konstrukcjach „Wielkie, większe, największe” oraz kultową serię „Wielkie projekty”. Zabierze także w podróż z Arkadym Fiedlerem w programie „Maluchem przez Afrykę” (więcej tutaj) i ekscytującą wyprawę przez kontynenty w serii „Niebezpieczne drogi”. - Wysoką jakość merytoryczną i realizacyjną programów zagwarantuje współpraca z renomowanymi producentami, m.in. z BBC, Fremantle, A+E czy ITV - zapewnia nadawca.
 
Dominika Wielowieyska, dziennikarka Radia Tok FM i „Gazety Wyborczej”, poprowadzi w telewizji Metro program „Crash test”, foto: Agora
Dominika Wielowieyska, dziennikarka Radia Tok FM i „Gazety Wyborczej”, poprowadzi w telewizji Metro program „Crash test”, foto: Agora

Wieczór w telewizji Metro rozpocznie się serialem na podstawie powieści Stephena Kinga i w produkcji Stevena Spielberga „Pod kopułą”. Po serialu wieczór w kanale Metro wypełnią filmy fabularne.

Jak czytamy w komunikacie, Metro stawia na wyraziste kino autorstwa znanych i uznanych twórców, z kreacjami światowej aktorskiej czołówki. Przez cały tydzień wieczorne pasmo wypełnią cieszące się największą popularnością kryminały, komedie, filmy akcji, obyczajowe i przygodowe, a także ceniona klasyka gatunkowa. Atrakcyjną ofertę fabularną zapewni stacji współpraca z amerykańskimi studiami filmowymi, m.in. Paramount Pictures, CBS, a także z największymi polskimi dystrybutorami, m.in. z firmą Monolith Films. W ramówce znajdą się m.in. oscarowe „Prawdziwe męstwo”, „Juno” i „Dziecko Rosemary”.

Weekend w telewizji Metro to najlepsze propozycje wybrane z tygodnia, premierowe serie dokumentalne, na przykład „Dzika pogoda według Richarda Hammonda” czy „Ekskluzywny rejs”, oraz dzienne pasmo filmowe. W sobotnie późne popołudnia widzowie zobaczą angażujące dokumenty, prezentujące świeże spojrzenie na ludzi, wydarzenia i zjawiska współczesnego świata. Będzie można zobaczyć m.in. film chorej na raka Roweny Kincaid „Zanim kopnę w kalendarz” oraz ciepłą opowieść o najliczniejszej brytyjskiej rodzinie „Czy 18 dzieci to już tłum?”. Weekendowe wieczory to także kino na wysokim poziomie.

Produkcje własne telewizji Metro to między innymi „P.I.W.O.” - autorski program Mikołaja Lizuta, „Crash test” Dominiki Wielowieyskiej oraz programy muzyczne realizowane we współpracy z Radiem Złote Przeboje (Agora). - Wykorzystując doświadczenie i potencjał Grupy Agora, a także analizując bieżące potrzeby widzów, stacja planuje rozwijać inne formaty. Wprowadzane na starcie programy pokażą, w którym kierunku zmierzają gusta widzów - informuje nadawca.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Nowe programy


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

499 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

829 zł Więcej...

Antena sat kempingowa 60 cm z przyssawką

stalowa antena 60 cm przenośna na przyssawkę.

199 zł Więcej...