reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVN Media rusza z platformą i dyskusją o sile telewizji

dodano: 2016-11-21 06:10
autor: Janusz Sulisz | źródło: TVN Media

TV by TVN Biuro Reklamy TVN Media startuje z platformą – tv.tvnmedia.pl. Celem projektu jest rozpoczęcie branżowej dyskusji na temat roli telewizji w nowoczesnej komunikacji marketingowej. TVN Media, które oferuje zarówno reklamę telewizyjną, jak i internetową, zaprasza do debaty szczególnie reklamodawców i ekspertów medialnych. W pierwszym kwartale 2017 roku planowana jest ogólnopolska konferencja poświęcona tej tematyce.

TV by TVN przerwa z wideo


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Codziennie ponad 25 milionów Polaków zasiada przed telewizorami. Spędzają przed nimi średnio pięć i pół godziny, to o 43 min dłużej niż w roku 2008. W ostatnich ośmiu latach widownia w Polsce wzrosła prawie o 14% w grupie ogólnej i blisko o 12% w najbardziej cenionej przez reklamodawców grupie 16-49*. Na czym polega magia telewizji? Co sprawia, że mimo nowych technologii i wielu dostępnych treści odbiorcy wciąż nie rozstają się z pilotem? Czy formy reklamy on-line są w stanie zastąpić reklamę telewizyjną? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdą się na platformie – tv.tvnmedia.pl. Projekt można także śledzić na Facebooku i Instagramie @tvnmedia.pl.
 

To zupełnie nowy pomysł na polskim rynku. Jak dotąd w naszym kraju nie było platformy, która prezentowałaby i porządkowała wiedzę o efektywności telewizji. Nie ma też przestrzeni, w której może toczyć się dyskusja na ten temat. Dziś, w Światowym Dniu Telewizji, Biuro Reklamy TVN Media, jako lider rynku reklamowego w Polsce, wychodzi z nową inicjatywą i zaprasza marketerów do analizy roli telewizji w efektywnej komunikacji marketingowej

– powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN S.A. i Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.


* Według danych Nielsen Audience Measurement.

Oprawa wizualna projektu nawiązuje do telewizyjnego ekranu kontrolnego. To symbol ewolucji jaką przeszła telewizja wraz z rozwojem technologicznym. Dziś programy można oglądać na różnych nośnikach – w TV, na smartfonie, tablecie czy laptopie. Ale to nadal stacje telewizyjne tworzą najlepszy kontent, który następnie pojawia się na wielu platformach

– powiedział Marcin Bogłowski, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego, i dodał:

Projekt promujemy hasłem «tv ♥ powered by tvnmedia», którego elementem graficznym jest motyw serca. Podkreśla to naturę telewizji. Dobre programy tworzą silną emocjonalną więź z widzem. Tak bliskiej relacji nie wytwarza żadne inne medium. To nasza kluczowa przewaga w komunikacji marketingowej.

Platforma jest pierwszym krokiem w nowej strategii Biura Reklamy TVN Media, której celem jest rozpoczęcie debaty na temat pozycji TV w nowoczesnej strategii komunikacyjnej oraz odpowiednie wykorzystanie rozwiązań cyfrowych, w które również inwestuje Grupa TVN. Należą do nich rozwój oferty multiscreen, usług brokerskich Premium Digital oraz MCN na YouTube poprzez zakup Gamellon.

Więcej informacji znajduje się:
Na portalu: tv.tvnmedia.pl
Na Facebooku: tvnmedia.pl
Na Instagramie: @tvnmedia.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...