To zupełnie nowy pomysł na polskim rynku. Jak dotąd w naszym kraju nie było platformy, która prezentowałaby i porządkowała wiedzę o efektywności telewizji. Nie ma też przestrzeni, w której może toczyć się dyskusja na ten temat. Dziś, w Światowym Dniu Telewizji, Biuro Reklamy TVN Media, jako lider rynku reklamowego w Polsce, wychodzi z nową inicjatywą i zaprasza marketerów do analizy roli telewizji w efektywnej komunikacji marketingowej
– powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN S.A. i Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.
Platforma jest pierwszym krokiem w nowej strategii Biura Reklamy TVN Media, której celem jest rozpoczęcie debaty na temat pozycji TV w nowoczesnej strategii komunikacyjnej oraz odpowiednie wykorzystanie rozwiązań cyfrowych, w które również inwestuje Grupa TVN. Należą do nich rozwój oferty multiscreen, usług brokerskich Premium Digital oraz MCN na YouTube poprzez zakup Gamellon.Oprawa wizualna projektu nawiązuje do telewizyjnego ekranu kontrolnego. To symbol ewolucji jaką przeszła telewizja wraz z rozwojem technologicznym. Dziś programy można oglądać na różnych nośnikach – w TV, na smartfonie, tablecie czy laptopie. Ale to nadal stacje telewizyjne tworzą najlepszy kontent, który następnie pojawia się na wielu platformach
– powiedział Marcin Bogłowski, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego, i dodał:
Projekt promujemy hasłem «tv ♥ powered by tvnmedia», którego elementem graficznym jest motyw serca. Podkreśla to naturę telewizji. Dobre programy tworzą silną emocjonalną więź z widzem. Tak bliskiej relacji nie wytwarza żadne inne medium. To nasza kluczowa przewaga w komunikacji marketingowej.
Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
669 zł Więcej...SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...