dodano: 2016-12-22 00:06 | aktualizacja:
2016-12-22 10:36
autor: Daniel Gadomski |
źródło: SatKurier.pl, Inf. własna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Business Insider Polska uzyskał od firmy Nielsen Audience Measurement dane dotyczące 2-20 grudnia br. Wynika z nich, że
Metro TV miał 0,14 proc. udziału w rynku,
Nowa TV 0,12 proc.,
Zoom TV 0,08 proc., natomiast
Telewizja WP 0,07 proc. Hitami
Metra były "Prawdziwe męstwo" (0,55 proc. udziału w rynku), "Wielkie przeprowadzki" (0,75 proc.), w
Telewizji WP najchętniej oglądane pozycje to "Upadek" (0,33 proc.), #dzieje się z 18.50 z 16 grudnia (0,28 proc.), w
Zoom TV "Nowy uśmiech, nowe życie" (0,34 proc.), "Wiedźmy" (0,34 proc.), a w
Nowa TV "Nowa rewia kabaretowa" (0,55 proc.), "Trzy tygodnie trójka dzieciaków" (0,47 proc.).
Pierwsze wyniki oglądalności pokazały mniej więcej, czego brakowało widzom DVB-T. Okazuje się, że kabaretów i dokumentów. Najwyraźniej
Agora słusznie wyczuła, że zapotrzebowanie na newsy nie jest ogromne. Mimo ściągnięcia do
WP Macieja Orłosia tylko wydanie #dzieje się z dnia wybuchu awantur pod Sejmem znalazło się na liście najchętniej oglądanych pozycji. Debiutanci na ósmym multipleksie mają na razie udział w rynku zbliżony do
TV Republika i dwa razy mniejszy niż
Superstacja. Z podobnego pułapu zaczynał jednak
Polsat News, który dzisiaj ma cztero- albo pięciokrotnie większe udziały.
Wyniki może jednak znacząco zmienić wejście kanałów do oferty kolejnych platform cyfrowych czy sieci kablowych. W
nc+ spośród nowych stacji wciąż można oglądać jedynie
Nową TV. Z kolei abonenci
Cyfrowego Polsatu nadal nie mają uprawnień do oglądania
Metro TV. Kiedy nowe kanały dołączą do oferty wszystkich operatorów, to będzie można wyciągać bardziej daleko idące wnioski. Podobnie wygląda kwestia promocji samego ósmego multipleksu. Poza mediami związanymi z nadającymi nowe kanały koncernami, praktycznie jej nie ma. Promocja marki nowego programu, serialu czy całej stacji telewizyjnej to wiele miesięcy, czasami lat.
Agora świętuje jednak sukces. -
To olbrzymi sukces, szczególnie w warunkach niepełnego zasięgu - stacja nie jest jeszcze dostępna na żadnej platformie satelitarnej, a MUX 8 wciąż nie jest ukończony - komentuje dla Business Insider Polska Nina Graboś, rzecznik prasowa
Agory.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.