Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tegoroczny dochód z akcji „Reklama dzieciom” zostanie przekazany w całości na terapię dla chorych dzieci (w tym m.in. na zakup sprzętu rehabilitacyjnego, wyposażenia sal przeznaczonych do terapii).
Jak czytamy w komunikacie, podział uzyskanych środków nastąpi pomiędzy instytucje państwowe i społeczne prowadzące działalność opiekuńczą, wychowawczą i zdrowotną na rzecz dzieci. Wnioski osób fizycznych nie są rozpatrywane. Pieniądze z poprzedniej edycji „Reklamy dzieciom” trafiły do ponad 100 beneficjentów. Darowizny przeznaczono m.in. na: organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami, wyposażenie sal integracji sensorycznej i terapii EEG Biofeedback oraz dofinansowanie programów terapeutycznych
(więcej tutaj).
- Przy podziale środków z 24. edycji „Reklamy dzieciom” będą brane pod uwagę wnioski, które wpłyną do Telewizji Polskiej S.A. do soboty, 31 grudnia 2016 roku (decyduje data stempla pocztowego) i te, które do akcji zakwalifikuje komisja do spraw darowizn TVP - informuje nadawca. Więcej szczegółów na temat akcji „Reklama dzieciom” można znaleźć na stronie internetowej Telewizji Polskiej
(przejdź na stronę).
24. „Reklama dzieciom” - emisja w niedzielę, 25 grudnia 2016 roku po 19:30 w TVP1 (TVP1 HD).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.