reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Cartoon Network: Sukces produktów z „Atomówek”

dodano: 2017-02-01 21:02
autor: Łukasz Knapik | źródło: Time Warner

Cartoon Network „Atomówki” W związku z rozpoczynającymi się 1 lutego br. targami Spielwarenmesse 2017 w Norymberdze, dział licencji Cartoon Network na region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) przedstawił plany rozwoju jednej ze swoich wiodących marek - „Atomówek” (więcej tutaj). Wśród nich znajduje się dystrybucja nowej linii zabawek oraz obecność serialu w telewizji naziemnej.

Cartoon Network „Atomówki”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Światowa premiera nowego sezonu serialu „Atomówki” odbyła się w kwietniu ubiegłego roku. Obecnie do sklepów w regionie EMEA trafia pierwsza fala produktów licencyjnych dla dzieci tej marki. Na jej czele znajduje się oferta zabawek firmy Spin Master. W Polsce wkrótce będzie dostępna odzież w sklepach Smyk, w internecie kolekcja Mr. Gugu and Miss Go, a także artykuły szkolne firmy Derform i Verte, pościel firmy Carbotex, kosmetyki i odzież firmy Uroda Polska, książki, magazyny i inne. Ponadto organizowane są eventy dla dzieci w galeriach handlowych przez firmę Event World. Jak dotąd odbyły się one w Blue City w Warszawie oraz centrach sieci M1. W lutym br. będą miały miejsce dwa kolejne eventy atomówkowe w centrum handlowym M1 w Markach oraz walentynkowy event z Atomówkami w centrum handlowym Poznań Plaza w stolicy Wielkopolski.
 
Modelka na wybiegu podczas pokazu Moschino w trakcie Milan Fashion Week 2015, foto: Antonio de Moraes Barros/FilhoWireImage
Modelka na wybiegu podczas pokazu Moschino w trakcie Milan Fashion Week 2015, foto: Antonio de Moraes Barros/FilhoWireImage
Modelka na wybiegu podczas pokazu Moschino w trakcie Milan Fashion Week 2015, foto: Jacopo Raule/Getty Images
Modelka na wybiegu podczas pokazu Moschino w trakcie Milan Fashion Week 2015, foto: Jacopo Raule/Getty Images
Małgorzata Jamroży „Margaret” promuje serial „Atomówki”, foto: Time Warner
Małgorzata Jamroży „Margaret” promuje serial „Atomówki”, foto: Time Warner
Bohaterki serialu animowanego „Atomówki”, foto: Time Warner
Bohaterki serialu animowanego „Atomówki”, foto: Time Warner
Bohaterki serialu animowanego „Atomówki”, foto: Time Warner
Bohaterki serialu animowanego „Atomówki”, foto: Time Warner


W Zjednoczonych Emiratach Arabskich, gdzie stacja Cartoon Network Arabic nadawana jest w systemie naziemnym, zabawki zadebiutowały na wyłączność w sklepach Toy Store w listopadzie 2016 roku oraz w strefie Cartoon Network w parku rozrywki IMG Worlds of Adventure w październiku 2016 roku. W Wielkiej Brytanii od 21 stycznia br. licencyjne produkty „Atomówek” mogą kupować klienci sieci Argos, z kolei od 26 stycznia br. klienci The Entertainer. W Hiszpanii przygody Bójki, Bajki i Brawurki mogą śledzić widzowie kanału Boing. W lutym br. produkty pojawią się w tamtejszych sklepach sieci Carrefour, Alcampo i Eroski oraz u sprzedawców detalicznych El Corte Inglés i Toys „R” Us, a także niezależnych sprzedawców Juguettos, Toy Planet, Mapa, Dimasa, Poly i innych.

- Ze względu na ogromną rozpoznawalność wśród współczesnych matek i pokolenia millenialsów, „Atomówki” mają wszystko, co potrzebne, by wykorzystać obecny na rynku zabawek trend „Girl Power”. Z radością obserwujemy, iż sprzedawcy w  całym regionie podzielają nasz entuzjazm i zaangażowanie, chociażby poprzez zapełnienie swoich półek produktami oraz udzielenie im i kompleksowego wsparcia marketingowego. „Atomówki” są na najlepszej drodze do zdobycia serc dziewczynek na wszystkich naszych kluczowych rynkach

- mówi Johanne Broadfield, VP, Cartoon Network Enterprises EMEA.


Jak zapowiada nadawca, kolejnym krokiem w rozwoju marki jest podpisanie umów o nadawaniu w telewizji ogólnodostępnej, co wpłynie na zwiększenie zasięgu emisji „Atomówek”. W listopadzie 2016 roku serial zadebiutował w kanale CITV w Wielkiej Brytanii, osiągając pierwsze miejsce w wynikach oglądalności wśród dziewczynek w wieku 4-9 w ostatnim kwartale 2016 roku. W marcu br. młode superbohaterki zawitają na antenę Gulli w Francji oraz Disney Channel w Niemczech. „Atomówki” są także dostępne w kanale Boing we Włoszech (wynik współpracy między Turner i Mediaset). Serial osiągnął tam najlepszy wynik pośród wszystkich nadawanych w tym samym czasie programów w kanałach dziecięcych.

- Za pomocą trzech istotnych porozumień dotyczących nadawania free-to-air oraz naszych planów digitalowych dbamy o to, by dziewczynki z regionu EMEA mogły dołączyć do Bójki, Bajki i Brawurki w ich misji ratowania świata. Te działania będą przez nas wspierane za pomocą szerokich działań na wielu platformach, kampanii w kinach oraz wielu innych akcji marketingowych i handlowych w całym regionie

- dodaje Johanne Broadfield.


Od czasu kwietniowej premiery „Atomówki” dotarły do 38 milionów osób w regionie EMEA. - W grudniu 2016 roku serial osiągnął imponujący poziom dotarcia w Republice Południowej Afryki, Hiszpanii, Rumunii i Portugalii (jedno na dwoje dzieci) oraz na Węgrzech, w Danii, Szwecji, Polsce i Zjednoczonych Emiratach Arabskich - czytamy w komunikacie (dane za Time Warnerem).

„Atomówki” - emisja w soboty i niedziele o 6:55 w Cartoon Network (Cartoon Network HD).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Płyty - kino - gadżety


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...