Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rywalizację mężczyzn śledziło średnio
659 tys. widzów (grupa 4+), w tym 150 tys. kibiców w grupie komercyjnej (A16-49). Hitem był konkurs drużynowy (4 marca), który w Eurosporcie 1 obejrzało blisko 800 tys. widzów, z czego blisko 200 tys. z grupy A16-49. W tym czasie Eurosport 1 był drugim najchętniej oglądanym kanałem TV w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 6.56 %.
MŚ w narciarstwie klasycznym w Lahti odbywały się w dniach 22 lutego – 5 marca. Zgodnie z zapowiedziami największych emocji w walce o medale dostarczyli polskim kibicom skoczkowie narciarscy. W sobotnim konkursie drużynowym polska reprezentacja w świetnym stylu wywalczyła historyczne mistrzostwo świata, zaś dwa dni wcześniej w konkursie indywidualnym na dużej skoczni brązowy medal zdobył Piotr Żyła.
Tegoroczne transmisje skoków narciarskich mężczyzn podczas mistrzostw świata
oglądało średnio 659 tys. widzów, co stanowi 23% proc. wzrost w porównaniu do poprzednich rekordowych relacji w ramach światowego czempionatu w Val di Fiemme w 2013 r. Najwyższa w historii relacji z mistrzostw świata była również oglądalność w grupie 16-49 ze średnim ratingiem na poziomie 0.86, o 10% wyższym niż poprzedni rekord przed czterema laty. Rekordowy był również udział Eurosport 1 w rynku telewizyjnym w Polsce w czasie nadawania transmisji z zawodów, który wyniósł w tym roku aż 5.6% wśród widzów w grupie A4+ oraz 3.6% w grupie A16-49.
Rywalizację skoczków narciarskich podczas
mistrzostw świata w Lahti komentowali w Eurosporcie 1 Marek Rudziński i Igor Błachut.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.