Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
22,1% respondentów oświadczyło, że nigdy nie oglądało płatnej telewizji, bo nie uważa telewizji kablowej jako usługi płatnej. 17% Rosjan korzystających z wideo na żądanie (VOD) albo innych usług on-line, średnio na ten cel wydawało 400 rubli miesięcznie. Większość użytkowników woli jednak oglądać treści wideo bezpłatnie na portalach, które działają w modelu reklamowym.
Według wyliczeń
IKS-Consulting, liczba podłączonych do płatnej TV gospodarstw domowych wzrosła o 4,9% do 41,2mln. Tempo wzrostu w 2015 roku było jednak wyższe, bo wyniosło 5,5%. Wielkość rynku pay-tv w 2016 roku wzrosła o 8,7% do 73,3 mld rubli. Rok wcześniej przyrost wynosił 9,9%.
Z opublikowanych w styczniu danych TMT-Consulting wynika, że rynek rosyjskiej telewizji płatnej wzrósł o 10% do 73,7 mld rubli. Liczba abonentów wyniosła 41,2 mln.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.