dodano: 2017-03-08 19:58 | aktualizacja:
2017-03-08 22:54
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVP/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Agrobiznes”, program Redakcji Audycji Rolnych, emitowany w Jedynce od poniedziałku do piątku, zobaczyło w poniedziałek 1 011 tys. widzów (18,9 proc. udziałów). Nadany po „Agrobiznesie” serwis „Agropogoda” zobaczyło natomiast ponad 850 tys. widzów (16 proc. udziałów) [dane za TVP].
W programie „Agrobiznes” prezentowane są informacje z kraju i ze świata dotyczące rolnictwa, gospodarki, ekonomii, a także notowania giełdowe oraz prognozy cenowe. „Agrobiznes” adresowany jest głównie do rolników, szerokiego grona branży rolnej oraz do ekonomistów i ludzi biznesu. Jest to najstarszy branżowy serwis informacyjny ukazujący się na antenie TVP1.
„Agrobiznes” - emisja od poniedziałku do piątku o 12:10 w TVP1. Program ten mogą również oglądać widzowie TVP3.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.