Amazon jest otwarty na współpracę z operatorami kablowymi.- Naszym celem jest, aby zrobić coś dobrego dla naszych klientów. Amazon i Netflix mogą łatwo współistnieć z tradycyjnymi graczami. Właściwie już to robią - powiedział.
Współpraca z partnerami od treści jest wysoko na liście priorytetów Amazona. Green uważa, że jest miejsce dla wielu niszowych treści.- Możemy być partnerem kablówek, jesteśmy otwarci na partnerstwa, ale nie zrobiliśmy tak wiele, jak uczynił Netflix. Mamy swoje własne urządzenia, ale również pracujemy z wieloma producentami - powiedział Alex Green.
Amazon nie patrzy na kwestie wyłączności jeśli chodzi o treści.
- Dużym wyzwaniem będzie marketing, pozyskiwanie klientów i technologia. Dbając o to, pozwalamy ludziom skupić się na treściach. Amazon Video jest wspierane przez e-commerce, a tam jest miejsce na wiele - powiedział Alex Green.
- Zachęcamy partnerów, by działali bezpośrednio, HBO jest doskonałym przykładem, idzie bezpośrednio do konsumentów, ale jest także w ramach Amazon Channels - powiedział Alex Green.