reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nikt nie będzie mówił o OTT w 2022?

dodano: 2017-03-09 13:29
autor: Janusz Sulisz | źródło: broadbandtvnews

Cable Congress 2017 Za pięć lat nikt już nie będzie mówił o OTT - w 2022 roku wszystko to będzie po prostu telewizją. Takie są wnioski z dyskusji panelowej zatytułowanej „OTT: Over the Top or On the Trend?” podczas drugiego dnia konferencji Cable Congress 2017 (8-9 marca, Bruksela).

Cable Congress 2017


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jedna trzecia audytorium jest przekonana, że ubogie pakiety przyczynią się do rezygnacji i spadku przychodów operatorów pay-tv o 20 proc. w ciągu najbliższych pięciu lat. Jedna trzecia audytorium nie podziela tej teorii, a pozostała jedna trzecia nie ma zdania na ten temat.

Zdecydowana większość osób uczestniczących w spotkaniu uważa, że w 2022 roku będzie 500 mln subskrypcji usług SVOD, ale tylko około połowa audytorium wierzy, że będzie 1.000 niszowych kanałów OTT z co najmniej 50.000 abonentów każdy. Około trzy czwarte uczestników dyskusji jest zdania, że ​wydatki na treści ​Netfliksa wyniosą w 2022 roku 8,5 mld dol.

Alex Green, dyrektor zarządzający Amazon Video, powiedział, że firma nie ma na celu zakłócania tradycyjnego rynku płatnej telewizji.
 

- Naszym celem jest, aby zrobić coś dobrego dla naszych klientów. Amazon i Netflix mogą łatwo współistnieć z tradycyjnymi graczami. Właściwie już to robią - powiedział.

Amazon jest otwarty na współpracę z operatorami kablowymi.
 

- Możemy być partnerem kablówek, jesteśmy otwarci na partnerstwa, ale nie zrobiliśmy tak wiele, jak uczynił Netflix. Mamy swoje własne urządzenia, ale również pracujemy z wieloma producentami - powiedział Alex Green.

Współpraca z partnerami od treści jest wysoko na liście priorytetów Amazona. Green uważa, że ​​jest miejsce dla wielu niszowych treści.
 


- Dużym wyzwaniem będzie marketing, pozyskiwanie klientów i technologia. Dbając o to, pozwalamy ludziom skupić się na treściach. Amazon Video jest wspierane przez e-commerce, a tam jest miejsce na wiele - powiedział Alex Green.

Amazon nie patrzy na kwestie wyłączności jeśli chodzi o treści.
 

- Zachęcamy partnerów, by działali bezpośrednio, HBO jest doskonałym przykładem, idzie bezpośrednio do konsumentów, ale jest także w ramach Amazon Channels - powiedział Alex Green.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV w sieci


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X

Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...

579 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...