Jak poinformował nadawca, telewizja Polsat była najchętniej oglądaną w lutym br. w grupie 4+, a w grupie 16-49 straciła 0,1 punktu procentowego do TVN-u. - Telewizja Polsat jako jedyna spośród czterech najchętniej oglądanych stacji w Polsce (Polsat, TVN, TVP1 i TVP2) poprawiła swoje udziały względem lutego ubiegłego roku w obu grupach audytoryjnych, wszystkie pozostałe zanotowały straty. W grupie 4+ Polsat nie miał sobie równych i zanotował 10,93 proc. (10,7 proc. w 2016 roku), na kolejnych miejscach znalazły się kolejno TVP1 z 10,85 proc. i TVN z 10 proc. udziałów - czytamy w komunikacie.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grupie komercyjnej Polsat zanotował 12,8 proc. SHR (12,7 proc. w 2016 roku), plasując się tuż za TVN 12,9 proc. SHR, ale wyprzedzając TVP1 i TVP2 (po 7,2 proc. SHR) [dane: Nielsen Audience Measurement/NAM, za Cyfrowym Polsatem] (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.