- Wejście na amerykański rynek to ważny moment dla Eleven Sports i fantastyczna szansa, która jest zgodna z naszą podstawową strategią, aby dotrzeć i łączyć się z milenialsami, dzięki pokrzepiającym i ekscytującym treściom - powiedział Marc Watson, prezes Eleven Sports i Aser Media, spółki dominującej wobec Eleven Sports. - Wkraczając na amerykański rynek, od samego początku otwieramy drzwi na 50 mln nowych fanów i jesteśmy zobowiązani do dostarczenia im akcji na żywo i niepowtarzalnego wglądu na sportowe treści, które są atrakcyjne i dostosowane do indywidualnych zainteresowań fanów.
Sieć One World Sports powstała w 2011 roku z inicjatywy One Media Corporation. W listopadzie 2016 roku w mediach pojawiły się informacje, że sieć poszukuje inwestora. 11 marca br., dość niespodziewanie, One World Sports został przekształcony w Eleven Sports.- Po tym, jak w ciągu ostatnich dwóch lat weszliśmy do kilku innych krajów, zauważyliśmy, że fani są zainteresowani naszymi treściami, dzięki naszej strategii dostarczania treści dopasowanych do konkretnych rynków w sposób przyjazny dla fanów. Wiemy, że w Stanach Zjednoczonych są fani, którzy są zaniedbywani przez działające tam sieci sportowe i jesteśmy gotowi dać im to, czego chcą - powiedział Danny Menken, dyrektor zarządzający Eleven Sports. - To dla nas niezwykle ekscytujący czas i świetna okazja do rozwoju naszej globalnej oferty.
Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC
Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...
119 zł Więcej...Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision
Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...
449 zł Więcej...Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
679 zł Więcej...