- YouTube to kolejny krok w ekspansji Sport.pl w mediach społecznościowych - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca grupy Sport.pl. - Jesteśmy już liderem wśród mediów sportowych na Facebooku i Snapchacie. Teraz powierzamy nasz kanał na YouTube twórcy Footrolla, wierząc w jego świeże, „jutuberskie” spojrzenie na sport - dodaje.
- To, co mnie przekonało, to grupa pozytywnych ludzi otwartych na propozycje i chętnych stworzyć coś nowego - mówi Maciej Krawczyk „DissBlaster”. - Mam zamiar wykorzystać wszystkie atuty oraz narzędzia, jakie posiada sport.pl i użyć je na swój własny sposób. Nie ukrywam, że większość materiałów będzie dotyczyła piłki nożnej, ale nie będzie to jedyna tematyka poruszana na kanale. Formaty? Felietony, bajeczki z przymrużeniem oka, świetne wywiady i materiały tworzone przez ekipę sport.pl. Zawsze jednak podkreślam, że sport nie jest tematem życia i śmierci, więc możecie być pewni, że w pierwszej kolejności postawię na to, by widz dobrze się bawił oglądając materiały i nie beznamiętnie przyjmował zawarte w nich informacje. Bo czy to właśnie nie o emocje chodzi w sporcie? - dodaje.
Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
399 zł Więcej...SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022
12 zł Więcej...SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022
12 zł Więcej...