reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Stopklatka TV z nowym logo i oprawą graficzną [wideo]

dodano: 2017-04-11 15:55 | aktualizacja: 2017-04-11 16:14
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Stopklatka TV

Stopklatka TV od 14.04.2017 Po 3 latach obecności na rynku kanał filmowo-serialowy Stopklatka TV zmienia oprawę oraz logo. Nową identyfikację wizualną stacja wprowadza w piątek 14 kwietnia – wielkanocną ofertę filmową będzie można oglądać już w nowej odsłonie graficznej.

Stopklatka TV wiosna


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przewodnim kolorem nowej oprawy Stopklatki TV jest żółty, obecny również w logotypie stacji. Logo jest nowoczesne, a jego koncepcja opiera się na oryginalnej modyfikacji fontu w poszczególnych literach. Ta sama czcionka pojawia się w oprawie anteny, a jej prosty krój podbija czytelność autopromocji. Znaną z poprzedniej oprawy grafikę 3D zastąpiły abstrakcyjne formy i animacja liter, nawiązująca do nowego logo. Oryginalne wykorzystanie typografii podkreślają mocne akcenty kolorystyczne – oprócz żółtego w dżinglach i zwiastunach pojawiają się m.in. fiolet
oraz mięta.
 

– Nowa oprawa jest zdecydowanie bardziej uniwersalna i pozwala nam na efektywniejszą komunikację na antenie – mówi Beata Ryczkowska, dyrektor programowa Stopklatki TV. – Postawiliśmy na soczyste kolory z neonowym błyskiem i ciekawe animacje, podkreślające klarowność nawigacji w zwiastunach. Mamy nadzieję, że nowa Stopklatka spodoba się widzom. Oczywiście pod tą zmienioną formą funkcjonuje nasza sprawdzona oferta programowa – wciąż można u nas znaleźć świetne kino, seriale i programy o filmie.

Nową identyfikację kanału przygotowali Maciej Bałauszko, Michał Czubak i Jarek Mankiewicz. Muzykę skomponował związany z kanałem Mateusz Janiszewski.

Start nowej oprawy łączy się z wiosennymi premierami na antenie Stopklatki TV: w kwietniu w programie stacji znajdziemy takie hity jak „Zapaśnik”, „Asterix i Obelix: w służbie jej królewskiej mości”, a także kultowego „Taksówkarza” z wielką rolą Roberta De Niro czy film „Robin Hood: Książę złodziei” z Kevinem Costnerem.

Stopklatka TV zadebiutowała 15 marca 2014 roku i jest obecnie drugim najchętniej oglądanym kanałem filmowo-serialowym w Polsce. W ubiegłym roku jej średni udział w rynku wyniósł 1,06% (SHR 16-49, wzrost o 11,6% rok do roku).
 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...