reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Fundacja TV Puls „Pod Dębem” wyróżniona [wideo]

dodano: 2017-06-28 17:12
autor: Łukasz Knapik | źródło: Telewizja Puls

Fundacja TV Puls „Pod Dębem” Spot Fundacji TV Puls „Pod Dębem” zrealizowany przez Dom Produkcyjny Foszer Sawicki (dawniej Mumin's Interactive) zajął trzecie miejsce w rankingu najciekawszych spotów i kampanii 1 proc. w 2017 roku (więcej tutaj). Zestawienie opublikował branżowy serwis nowymarketing.pl. Autorzy zestawienia docenili to, że osoby starsze zostały przedstawione w nim w sposób wyjątkowo oryginalny i nieoczywisty. - Spot jest zabawny i wyważony - pokazuje seniorów z ludzkiej strony, a jednocześnie spogląda na starość z niecodziennej perspektywy - czytamy w uzasadnieniu.

Fundacja TV Puls „Pod Dębem”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Szczęściu trzeba pomagać, seniorom również” - to hasło kampanii Fundacji TV Puls „Pod Dębem” zachęcającej do przekazywania 1 proc. podatku na pomoc osobom starszym.

- Jestem dumna, że nasz spot został doceniony. Chcieliśmy, żeby był inny niż wszystkie, żeby przedstawiał ciekawe, niestereotypowe spojrzenie na seniorów. I udało się. Osoby starsze są pokazywane w mediach jako nieaktywne fizycznie, chore. Ale nie musi tak być. Chcemy to zmienić i pokazać, że mogą cieszyć się życiem, mają prawo do bycia aktywnym, wesołym, trzeba im tylko pomóc to dostrzec. Seniorzy powinni starzeć się z godnością, powinni czuć się doceniani

- mówi Erin Dąbska, prezes Fundacji TV Puls „Pod Dębem”.


Za koncepcję, scenariusz wideo i produkcję spotu odpowiedzialny jest Dom Produkcyjny Foszer Sawicki (dawniej Mumin's Interactive). Zespół produkcyjny zaangażował do tego projektu reżysera Filipa Syczyńskiego, który reżyserował reklamy dla takich marek jak Uber, Castrol czy VirginMobile, oraz Filipa Załuskę - operatora, który pracował przy projektach dla Huawei, Tymbarku czy Olx.

- Chcieliśmy pokazać naszych seniorów - podopiecznych fundacji - z nieco innej perspektywy. Nasz zespół kreatywny chciał poprzez ten spot zmienić postrzeganie osób starszych i starości. Dzięki świetnej pracy całej ekipy efekt końcowy jest tym, co chcieliśmy osiągnąć: przewrotnym spotem z fajnym, pozytywnym przekazem

- dodaje Bartłomiej Foszer, managing director Foszer Sawicki.


Fundacja TV Puls „Pod Dębem” jest organizacją non-profit, którą w listopadzie 2013 roku założyła Telewizja Puls, nadawca kanałów TV Puls i Puls 2 (więcej tutaj). Głównym celem fundacji jest wspieranie domów pomocy społecznej, domów seniora oraz placówek opiekuńczych, oświatowych lub medycznych przeznaczonych również dla osób somatycznie chorych.

- Jesteśmy fundacją, która powstała po to, żeby dbać o godną starość ludzi w Polsce. Mamy świadomość, jak wiele jest do zrobienia w tym obszarze jak wieloma kłopotami dnia codziennego borykają się dziś ludzie starsi, oraz ich rodziny i opiekunowie. Nie rozwiążemy wszystkich problemów, ale dołożymy starań, aby dzięki naszej działalności charytatywnej życie seniorów, o których społeczeństwo często zapomina, było lepsze

- mówi Erin Dąbska.


Spot kampanii Fundacji TV Puls „Pod Dębem” „Szczęściu trzeba pomagać, seniorom również”:



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Nakładka dachówka z wpustem - ceglasta

Nakładka uszczelniająca poszycie dachu przy maszcie.

115 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

329 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami TVP 4K, Museum...

189 zł Więcej...