Jak poinformował nadawca, Zoom TV w lipcu 2017 roku osiągnął 0,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym (SHR, All 16-49), co jest najlepszym wynikiem kanału od początku jego nadawania (od 25 października 2016 roku - więcej tutaj). W ogólnej grupie widzów Zoom TV osiągnął w lipcu br. 0,29 proc. udziału w rynku (SHR, All 4+), co jest najlepszym wynikiem spośród wszystkich kanałów nadających z multipleksu ósmego (MUX 8) naziemnej telewizji cyfrowej (NTC). Wśród przebojów znalazły się takie produkcje jak „Wiedźmy”, „Sąsiad mój wróg” i „Gang Olsena” (więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W lipcu br. Zoom TV był również najdłużej oglądanym kanałem spośród wszystkich nadających z multipleksu ósmego, zarówno wśród widzów z grupy komercyjnej, jak i z grupy 4+. Średni miesięczny czas oglądania kanału wyniósł odpowiednio 25 minut i 14 sekund (ATS, 16-49) oraz 23 minuty i 27 sekund (ATS, 4+).
W lipcu br. hitami ramówki Zoom TV były m.in. serial „Wiedźmy”, seria dokumentalna „Sąsiad mój wróg” (więcej tutaj) i filmowa seria „Gang Olsena” (dane za Cable Television Networks & Partners). Kanał stale wprowadza do oferty programowej kolejne nowości, ostatnio m.in. program wnętrzarski „Klucz do serca” z Danielem Wielebą w roli prowadzącego (więcej tutaj), a od 1 sierpnia br. poranny program z prognozą pogody „Zoom na pogodę” (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.