reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Macademian Girl prowadzącą „Królowe second-handów” w Lifetime [wideo]

dodano: 2017-08-29 13:11 | aktualizacja: 2017-08-29 13:42
autor: Jan Borejko | źródło: Lifetime

"Królowe second-handów" Lifetime Tej jesieni firma medialna A+E Networks zrealizuje pierwszy polski program w historii telewizji Lifetime pt. „Królowe second-handów”. W każdym odcinku tej modowej serii dwie uczestniczki będą rywalizować ze sobą na najlepsze kreacje. Format jest oparty na autorskim pomyśle zespołu A+E Networks.

"Królowe second-handów" Lifetime


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Za produkcję programu odpowiada firma Endemol Shine Polska. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji. Program poprowadzi jedna z najpopularniejszych polskich blogerek modowych Tamara Gonzalez Perea – Macademian Girl.

Sklepy z odzieżą używaną cieszą się dużą popularnością wśród Polaków. Ubieranie się w nich jest postrzegane nie tylko, jako coś przystępnego na każdą kieszeń – nierzadko jest też decyzją świadomego konsumenta umotywowaną etycznymi bądź prośrwiskowymi przesłankami. W second-handzie można też znaleźć coś oryginalnego, innego niż propozycja z sieciówek. Widzowie telewizji Lifetime zobaczą niebawem, w jaki sposób uczestniczki programu poradzą sobie z presją czasu i tematem zadania, aby stworzyć zwycięską stylizację za niską cenę.
 

W A+E Networks doceniamy i zachęcamy kobiety do tego, by wyrażały siebie w kreatywny i odważny sposób. Bez wątpienia, moda jest jednym z narzędzi, które im to umożliwia. „Królowe second-handów” to pierwszy polski program w telewizji Lifetime i jedna z pierwszych produkcji ukazująca fenomen second-handów w naszym kraju. Mamy nadzieję, że program nie tylko zaciekawi naszych widzów, ale też ich zainspiruje
- powiedziała Izabella Wiley, dyrektor generalna na Europę Środkowo-Wschodnią w A+E Networks.

Pomysł programu to odpowiedź na społeczny trend, jaki wytworzył się w ostatnich latach, wśród kobiet – poszukiwaczek wyjątkowych, oryginalnych ubrań, za niewielkie pieniądze. „Królowe second-handów” to program skrojony na miarę dzisiejszej fashionistki – kobiety świadomie kształtującej uliczną estetykę i zmieniającej sposób myślenia o sklepach z odzieżą używaną. Zdecydowaliśmy się pokazać ten świat od kulis, aby zwrócić uwagę widzów na to ciekawe zjawisko
- powiedział Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.

Firma Endemol Shine Polska, producent programu „Królowe second-handów” odpowiada również za realizację tytułów takich jak „Twoja twarz brzmi znajomo”, „The Brain. Genialny umysł” czy „MasterChef”. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji, a Małgorzata Perkowska z Endemol Shine Polska. Reżyserem jest Szymon Łosiewicz.
 

Program „Królowe secondhandów” będzie trzecią lokalną produkcją A+E Networks w Polsce tej jesieni – pozostałe premiery będą miały miejsce w telewizji Crime+Investigation (Polskie zabójczynie) oraz History (Poszukiwacze zaginionej prawdy).

Premiera programu zaplanowana jest na 10 października 2017 roku.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Nowe programy


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

349 zł Więcej...