W A+E Networks doceniamy i zachęcamy kobiety do tego, by wyrażały siebie w kreatywny i odważny sposób. Bez wątpienia, moda jest jednym z narzędzi, które im to umożliwia. „Królowe second-handów” to pierwszy polski program w telewizji Lifetime i jedna z pierwszych produkcji ukazująca fenomen second-handów w naszym kraju. Mamy nadzieję, że program nie tylko zaciekawi naszych widzów, ale też ich zainspiruje
- powiedziała Izabella Wiley, dyrektor generalna na Europę Środkowo-Wschodnią w A+E Networks.
Firma Endemol Shine Polska, producent programu „Królowe second-handów” odpowiada również za realizację tytułów takich jak „Twoja twarz brzmi znajomo”, „The Brain. Genialny umysł” czy „MasterChef”. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji, a Małgorzata Perkowska z Endemol Shine Polska. Reżyserem jest Szymon Łosiewicz.Pomysł programu to odpowiedź na społeczny trend, jaki wytworzył się w ostatnich latach, wśród kobiet – poszukiwaczek wyjątkowych, oryginalnych ubrań, za niewielkie pieniądze. „Królowe second-handów” to program skrojony na miarę dzisiejszej fashionistki – kobiety świadomie kształtującej uliczną estetykę i zmieniającej sposób myślenia o sklepach z odzieżą używaną. Zdecydowaliśmy się pokazać ten świat od kulis, aby zwrócić uwagę widzów na to ciekawe zjawisko
- powiedział Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.
Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
439 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
409 zł Więcej...