Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W najnowszych spotach udział wzięli ci sami aktorzy, co w poprzedniej kampanii realizowanej od września 2016 roku. Lektorem ponownie został Tomasz Zimoch. Przygotowano łącznie cztery wersje reklamy - jedna 30-sekundowa oraz trzy 15-sekundowe. Spoty są emitowane w godzinach 22:00-6:00 w telewizjach ogólnopolskich oraz całą dobę w internecie. Działania online obejmują największe polskie portale, w tym interaktywne platformy rozrywkowe.
- Rynek online odpowiada za coraz większą część przychodów STS. Dynamiczny wzrost tego kanału sprzedaży jest wynikiem m.in. licznych inwestycji, jakie poczyniliśmy w rozwój naszych rozwiązań mobilnych. W związku z tym zdecydowaliśmy o rozpoczęciu kampanii, która wesprze nasze działania w tym obszarze
- mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Jak czytamy w komunikacie, STS aktywnie wspiera rodzimy sport. Jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce. Firma jest oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii Kraków, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Asseco Resovii Rzeszów oraz Vive Kielce, a także innych klubów i związków sportowych. Od maja 2017 roku sponsoruje również drużynę e-sportową Izako Boars. Z inicjatywy STS powstała również fundacja Sport Twoją Szansą, która pomaga utalentowanym sportowcom z całego kraju.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blueway Com. Spot przygotował dom produkcyjny Digital35.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.