Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wraz z objęciem nowego stanowiska Przemysław Ziurkowski nadzoruje zarówno dział sprzedaży agencyjnej, jak i krajowej. Dyrektorem sprzedaży bezpośredniej (zespoły handlowe w 39 miastach) jest nadal Jarosław Krysiak. Dodajmy, iż Konrad Łaski, dotychczasowy dyrektor handlowy w spółce Time, rozstał się z Grupą ZPR Media
(więcej tutaj).
Przemysław Ziurkowski związany jest z Grupą ZPR Media od stycznia 2010 roku. Objął wówczas stanowisko dyrektora sprzedaży korporacyjnej, które sprawuje do tej pory. Od 2012 roku pełni również funkcję dyrektora działu sprzedaży agencyjnej w Time S.A., odpowiadając za współpracę z domami mediowymi i największymi reklamodawcami.
W latach 2002-2009 pracował w dziale handlowym Grupy Radiowej Agory, gdzie był dyrektorem do spraw klientów strategicznych. Wcześniej związany był z domem mediowym Starcom oraz firmą CR Media Consulting.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.