TVP podczas odbywających się w Cannes targów telewizyjnych MIPCOM 2017 podpisała przedwstępną umowę z Intrigue Entertainment na sprzedaż praw do adaptacji serialu TVP2 „Artyści” na rynek amerykański. Producent amerykański przygotuje pilota adaptacji tej produkcji, którego zaproponuje stacjom telewizyjnym w USA. TVP na targach prezentuje też takie produkcje jak „Miasto skarbów” (emisja w TVP2, TVP HD i TVP Seriale), „Komisja morderstw”, „Wojenne dziewczyny” (w TVP Polonia), „Korona królów” (wkrótce w TVP1), „Agatka” czy „Kuba i Śruba”.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telewizja Polska podpisała przedwstępną umowę z Intrigue Entertainment na sprzedaż praw do adaptacji serialu „Artyści” (emisja w TVP2 - więcej tutaj) na rynek amerykański. W Cannes od 16 do 19 października br. trwają targi telewizyjne MIPCOM. Telewizja Polska jest stałym uczestnikiem tego wydarzenia i jak co roku prezentuje swoją ofertę handlową (więcej tutaj).
- To bardzo ważne, że Telewizja Polska jest obecna na najważniejszych światowych targach takich jak MIPCOM. Nasze produkcje cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Zwłaszcza seriale. Podpisany kontrakt świadczy o tym, że warto rozwijać produkcje jako gotowe formaty. Umowa zawarta z firmą Intrigue Entertainment jest tego dowodem. Producent amerykański przygotuje pilota adaptacji serialu „Artyści”, którego zaproponuje wszystkim największym stacjom w USA
- powiedział Maciej Stanecki, członek zarządu TVP S.A.
TVP podczas tegorocznych targów MIPCOM prezentuje m.in.: seriale „Miasto skarbów” (emisja w TVP2, TVP HD i TVP Seriale - więcej tutaj), „Komisja morderstw” (więcej tutaj), „Wojenne dziewczyny” (emisja w TVP Polonia - więcej tutaj) czy „Korona królów” (emisja wkrótce w TVP1 - więcej tutaj), oraz filmy dokumentalne i serie animowane, takie jak „Agatka” czy „Kuba i Śruba” (więcej tutaj). Stoisko handlowe na MIPCOM 2017 przygotowane zostało przez Biuro Marketingu i Biuro Handlu TVP.
Jak czytamy w komunikacie, MIPCOM to największe i najważniejsze wydarzenie biznesowe środowiska audiowizualnego na świecie. Jest skierowane do producentów, stacji telewizyjnych, dystrybutorów i agentów sprzedaży oraz firm działających w obszarze cyfrowych mediów. Na MIPCOM spotykają się osoby odpowiedzialne za zakup i sprzedaż filmów fabularnych, seriali, formatów, filmów dokumentalnych i animacji. Co roku skupia kilkanaście tysięcy przedstawicieli środowiska z ponad 100 krajów.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.