reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Kanał tvo w ofercie sieci Multimedia Polska

dodano: 2017-10-26 11:49
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Multimedia Polska

TVO 24 października br. kanał telewizyjny tvo – twoje video oferty został włączony do oferty sieci Multimedia Polska. Operator udostępnił go na wysokiej 12. pozycji na liście programów.

tvo twoje wideo oferty


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał telewizyjny tvo – twoje video oferty jest częścią nowoczesnej platformy „home shopping”, która rozpoczęła działalność na początku października 2017 roku. Jest nadawany całodobowo, dotychczas wyłącznie w Cyfrowym Polsacie oraz na stronie tvo.pl. Jak czytamy w komunikacie, rozpoczęcie współpracy z Multimediami Polska daje kanałowi tvo 40 proc. łącznego zasięgu kablowego i satelitarnego dystrybuowanego w pakietach cyfrowych. Grupa Multimedia Polska świadczy usługi dla blisko 800 tys. klientów.
 

Kanał telewizyjny tvo to jeden z trzech – obok internetu i technologii mobilnych – podstawowych filarów, na których opieramy naszą platformę „home shopping”. Od samego początku chcieliśmy, aby w sferze identyfikacji wizualnej, układu ramówki i prezentowanych w nim treści odróżniał się od stereotypu kanału „telesprzedażowego”. Postawiliśmy na profesjonalną oprawę graficzną, czytelny układ programu, który odpowiada podziałowi na kategorie produktów w naszej ofercie: dom, ogród, gotowanie, moda, sport, uroda, zdrowie, elektronika i motoryzacja. W sferze treści telewizyjnej w tvo planujemy uruchomić własne studia oraz pasma „na żywo”. Od startu stawiamy na własne produkcje promujące nasze własne marki. Kanał tvo to także doskonałe miejsce do prezentacji produktów i usług naszych partnerów biznesowych. Kierujemy ofertę współpracy do wszystkich firm, które mogą być zainteresowane taką formą promocji. Podpisanie umowy o współpracy z tak istotnym operatorem jak Multimedia Polska S.A. to dla nas bardzo ważny krok na drodze zbudowania dla tvo pełnego zasięgu kablowego i satelitarnego.

- powiedział Michał Cieśla, prezes zarządu TVO.

W Polsce rynek „home shoppingu” nie jest jeszcze w pełni zagospodarowany. tvo to kanał z dużym potencjałem i dobrym pomysłem. Nadawca już w pierwszym roku ma oferować ponad 1000 produktów z różnych branż. Do tego daje klientom bezpłatną infolinię, rozłożenie płatności na raty czy 120 dni na zwrot. Jesteśmy przekonani, że ta propozycja spotka się z dobrym przyjęciem przez naszych abonentów.

- powiedziała Edyta Bukowska, dyrektor departamentu programmingu Multimedia Polska.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polskie kablówki


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2 Wiwa H.265 LITE HEVC

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki Wiwa dla Naziemnej Telewizji...

99 zł Więcej...

SAT Kurier abonament za 2022 rok

Roczna prenumerata magazynu SAT KURIER w 2022 r. z wysyłką...

109 zł Więcej...

Kabel HDMI biały płaski 2.1 8K UHD 3,0m

Płaski, biały kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1...

79 zł Więcej...