reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Kanał tvo w ofercie sieci Multimedia Polska

dodano: 2017-10-26 11:49
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Multimedia Polska

TVO 24 października br. kanał telewizyjny tvo – twoje video oferty został włączony do oferty sieci Multimedia Polska. Operator udostępnił go na wysokiej 12. pozycji na liście programów.

tvo twoje wideo oferty


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał telewizyjny tvo – twoje video oferty jest częścią nowoczesnej platformy „home shopping”, która rozpoczęła działalność na początku października 2017 roku. Jest nadawany całodobowo, dotychczas wyłącznie w Cyfrowym Polsacie oraz na stronie tvo.pl. Jak czytamy w komunikacie, rozpoczęcie współpracy z Multimediami Polska daje kanałowi tvo 40 proc. łącznego zasięgu kablowego i satelitarnego dystrybuowanego w pakietach cyfrowych. Grupa Multimedia Polska świadczy usługi dla blisko 800 tys. klientów.
 

Kanał telewizyjny tvo to jeden z trzech – obok internetu i technologii mobilnych – podstawowych filarów, na których opieramy naszą platformę „home shopping”. Od samego początku chcieliśmy, aby w sferze identyfikacji wizualnej, układu ramówki i prezentowanych w nim treści odróżniał się od stereotypu kanału „telesprzedażowego”. Postawiliśmy na profesjonalną oprawę graficzną, czytelny układ programu, który odpowiada podziałowi na kategorie produktów w naszej ofercie: dom, ogród, gotowanie, moda, sport, uroda, zdrowie, elektronika i motoryzacja. W sferze treści telewizyjnej w tvo planujemy uruchomić własne studia oraz pasma „na żywo”. Od startu stawiamy na własne produkcje promujące nasze własne marki. Kanał tvo to także doskonałe miejsce do prezentacji produktów i usług naszych partnerów biznesowych. Kierujemy ofertę współpracy do wszystkich firm, które mogą być zainteresowane taką formą promocji. Podpisanie umowy o współpracy z tak istotnym operatorem jak Multimedia Polska S.A. to dla nas bardzo ważny krok na drodze zbudowania dla tvo pełnego zasięgu kablowego i satelitarnego.

- powiedział Michał Cieśla, prezes zarządu TVO.

W Polsce rynek „home shoppingu” nie jest jeszcze w pełni zagospodarowany. tvo to kanał z dużym potencjałem i dobrym pomysłem. Nadawca już w pierwszym roku ma oferować ponad 1000 produktów z różnych branż. Do tego daje klientom bezpłatną infolinię, rozłożenie płatności na raty czy 120 dni na zwrot. Jesteśmy przekonani, że ta propozycja spotka się z dobrym przyjęciem przez naszych abonentów.

- powiedziała Edyta Bukowska, dyrektor departamentu programmingu Multimedia Polska.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polskie kablówki


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

389 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...